Animator Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg ville hatt en bilspiller som kan spille av FLAC filer, Free Lossless Audio Codec filer ;-) Eller er den eneste løsningen her, å bygge "pc" til bilen? (Evt, noen som kan foreslå hvor jeg får fatt i strømforsyning til det?) Lenke til kommentar
Animator Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Har selv funnet ut at Phat noise lager noen enheter for bruk i bil.. En annen link viser også tilgjengelige produkter som kan spille av flac. (inklusive Phat noise og et russisk ukjent merke) Ser ikke ut som om det er noen annen mulighet enn en "carputer".. Så da tar jeg gjerne imot anbefalinger på touch skjermer og 12 volts strømforsyning til bruk i bil mot hovedkort.. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 URAL er ikke helt ukjent, og forsåvidt en veldig lovende sak. Men den tok aldri av så mye som mange kanskje trodde og håpte... Touchskjermer: Xenarc DC-DC convertere: Carnetix Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Cowon iAUDIO til spiller med 3,5mm jack? Lenke til kommentar
epifant Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Evt. en Squeezebox med en god 12V-5V DC-konverter og en DAC? Bør gi svært bra resultat, spørsmålet er vel heller om ikke prisforskjellen opp til en carputer blir så liten at det er bedre å bruke de ekstra lappene... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Evt. en Squeezebox med en god 12V-5V DC-konverter og en DAC? Bør gi svært bra resultat, spørsmålet er vel heller om ikke prisforskjellen opp til en carputer blir så liten at det er bedre å bruke de ekstra lappene... Og hvor skal musikken ligge? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Selv bruker jeg Alpine X-100 med ipod koblet til og dette spiller av apple lossless. Det er ingen sak å konvertere fra et lossless format til et annet med dbpoweramp. (obs: ikke alle spillere klarer lossless selv om de har ipod-mulighet).. Endret 30. april 2009 av nahojdat Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 iPod med apple lossless blir nok enkleste løsningen, da har du mange spillere å velge blant hvertfall. Jeg konverterer all lossless musikken min til apple sitt format, FLAC får man jo ikke spilt av noen steder så det er jo bare håpløst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå