Gå til innhold

Noen med erfaring fra nettstudiet Informasjonsbehandling på HiST?


alphred72

Anbefalte innlegg

Lurer litt på om noen har erfaringer med overnevte Bachelor studium?

 

Hvordan er kvaliteten på undervisning/webplattform?

Kommunikasjon mellom studenter/lærere? Hvordan organiseres gruppearbeider/prosjekter?

Hvordan ser evt. arbeidgivere på denne utdannelsen??

Hvor lett er det få ordnet eksamensskole? Og ca. hvor mye må man betale for å få tatt eksamen på disse skolene?

 

Vurderer å søke på dette studiet, men synes kanskje det virker litt "lettvekt".

Har i utgangspunktet 12-13 års erfaring fra support/drift/administrasjon, men ser at de fleste spennende

stillinger i dag krever minimum Bachelor. Spørsmålet er da om en hvilken som helst Bachelor vil gjøre nytten,

siden det sjelden spesifiseres hvilken type Bachelor grad man ønsker?

 

Problemet mitt er at jeg pr. i dag jobber fulltid++, og ikke vil kunne klare evt. vanlige studier med krav om oppmøte, gruppesamarbeid etc. på dagtid. Så dersom noen har forslag til andre nettbaserte studier som fører til Bachelorgrad (innen IT), så hadde jeg satt pris på informasjon om disse.

 

Mvh

Rich.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse

Lurer litt på om noen har erfaringer med overnevte Bachelor studium?

 

Hvordan er kvaliteten på undervisning/webplattform?

Kommunikasjon mellom studenter/lærere? Hvordan organiseres gruppearbeider/prosjekter?

Hvordan ser evt. arbeidgivere på denne utdannelsen??

Hvor lett er det få ordnet eksamensskole? Og ca. hvor mye må man betale for å få tatt eksamen på disse skolene?

 

Vurderer å søke på dette studiet, men synes kanskje det virker litt "lettvekt".

Har i utgangspunktet 12-13 års erfaring fra support/drift/administrasjon, men ser at de fleste spennende

stillinger i dag krever minimum Bachelor. Spørsmålet er da om en hvilken som helst Bachelor vil gjøre nytten,

siden det sjelden spesifiseres hvilken type Bachelor grad man ønsker?

 

Problemet mitt er at jeg pr. i dag jobber fulltid++, og ikke vil kunne klare evt. vanlige studier med krav om oppmøte, gruppesamarbeid etc. på dagtid. Så dersom noen har forslag til andre nettbaserte studier som fører til Bachelorgrad (innen IT), så hadde jeg satt pris på informasjon om disse.

 

Mvh

Rich.

 

bump

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...