Pep Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Ikke fortell noe du ikke vet..... Hadde blant annet den feilen som kommer frem her: http://www.rage3d.com/board/showthread.php...ling+lines+9700 NOOBS!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Ikke fortell noe du ikke vet..... Hadde blant annet den feilen som kommer frem her: http://www.rage3d.com/board/showthread.php...ling+lines+9700 NOOBS!!!!!!!!!! Som sagt, det går an å få det til å virke. Etter det jeg har hørt, kommer feilen "RollingShimmering Lines" av elektronisk støy på VGA utgangen. Dette kan enklest løses ved å kjøpe en DVI->VGA Adapter, og deretter bruke DVI utgangen på kortet.... Lenke til kommentar
Pep Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Den adapter'n fulgte med kortet...men det hjalp ikke en dritt.... Har prøvd alt mulig...kunne skrevet MYE om dette..men det er da f.... ikke derfor jeg starta denne threaden. Ref. Når kommer BBA ATI 9800 Pro? Finn ett anna sted å klage! PLEASE!!!!! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Rolig nå , var bare ment som et eksempel på at det går an å fikse problemet du nevnte. Vet at mange har problemet, og at mange har klart å fikse det, men som du sa, dette er offtopic, vi kan ta det på PM hvis det er mere. Dermed, til topic: Du skal ikke være 100% sikker på at BBA kortet dukker opp i Norge, Det er tross alt Hercules som skal være ATI's hovedpartner i Europa, men når de ikke klarer å levere, skjønner jeg at folk sikler på BBA kortet.... Pep: Sende ikke du mail til multicom? Sa de noe i det hele tatt om hvilket merke OEM 9800 Pro'n de skulle få inn var? Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Er nok minst like bra kvalitet på hercules og sapphire kortene Joa, men hvis du kjøper BBA kort, så får du liksom "The Real Deal". De som har produsert VPU'n og PCB'en med komponenter osv... Men så igjen er det folk som sier at Sapphire produserer for ATi... Vansklig å vite egentlig, men jeg går for BBA kort hvis jeg skal kjøpe noe nytt skjermkort (Ja, fanATic ). Da får jeg liksom ATi Multimedia Center med DVD player osv, istedenfor tragiske PowerDVD eller hva annet det heter... (Personlig mening, men hvorfor bruke PowerDVD når ATi's DVD Player er laget FOR Rage Theatre chippene?(Husker ikke om det var Rage Theatre som ble brukt på R300/R350)) Pluss at eska er såååååå mye kulere fra ATi (Ja det teller, derfor jeg leita meg ihjel etter BBA Radeon8500 128MB Retail) you sexy mf. -jeg fikk en sapphire drivercd med BBA kortet mitt fra quad.no.. lurer litt på hva det skal bety, eller om det underbygger påstanden om at det er sapphire som produserer for ati.. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 you sexy mf. -jeg fikk en sapphire drivercd med BBA kortet mitt fra quad.no.. lurer litt på hva det skal bety, eller om det underbygger påstanden om at det er sapphire som produserer for ati.. Hmm... Joa, men nå var ikke det mine ord, jeg mener å ha skrevet: Men så igjen er det folk som sier at Sapphire produserer for ATi... Hehe Men hvorfor det kom med en Sapphire driver CD til deg med ditt "BBA" kort? Enkelt, er det et BBA kort? Isåfall kan den teorien forsterkes at det er Sapphire som produserer BBA korta til en viss grad, eller så var det en annen teori om at Sapphire, hvis de går "tom" fr kort, "kjøper" av ATi og supplerer de som sine egne med sine egne Driver CD'er. Pokker om jeg veit egentlig =) [offtopic] Så, det var liv i den karen ennå? Hehe... [/offtopic] Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 you sexy mf. -jeg fikk en sapphire drivercd med BBA kortet mitt fra quad.no.. lurer litt på hva det skal bety, eller om det underbygger påstanden om at det er sapphire som produserer for ati.. Hmm... Joa, men nå var ikke det mine ord, jeg mener å ha skrevet: Men så igjen er det folk som sier at Sapphire produserer for ATi... Hehe Men hvorfor det kom med en Sapphire driver CD til deg med ditt "BBA" kort? Enkelt, er det et BBA kort? Isåfall kan den teorien forsterkes at det er Sapphire som produserer BBA korta til en viss grad, eller så var det en annen teori om at Sapphire, hvis de går "tom" fr kort, "kjøper" av ATi og supplerer de som sine egne med sine egne Driver CD'er. Pokker om jeg veit egentlig =) [offtopic] Så, det var liv i den karen ennå? Hehe... [/offtopic] Lenke til kommentar
Pep Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Rolig nå , var bare ment som et eksempel på at det går an å fikse problemet du nevnte. Vet at mange har problemet, og at mange har klart å fikse det, men som du sa, dette er offtopic, vi kan ta det på PM hvis det er mere. Dermed, til topic: Du skal ikke være 100% sikker på at BBA kortet dukker opp i Norge, Det er tross alt Hercules som skal være ATI's hovedpartner i Europa, men når de ikke klarer å levere, skjønner jeg at folk sikler på BBA kortet.... Pep: Sende ikke du mail til multicom? Sa de noe i det hele tatt om hvilket merke OEM 9800 Pro'n de skulle få inn var? Nei, de viste ikke eksakt hvilke merke® de fikk inn... Lenke til kommentar
Pep Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Fikk en mail fra Quad... Dessverre blir det ikke mer original ATI. ATI har satt bort all produksjon til bl.a. Sapphire. Så da blir det nok ett Sapphire kort på meg!Og etter det jeg har sett, så ser det klin likt ut som BBA kortet. Kan nok stemme det som er nevnt i topicen her, at Sapphire kortene er "BBA" kort.... :wink: Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 sapphire kortet er rått nok det, du kan lese en test HER, skal visst være et av de råeste kortene vr-zone har hatt inne til testing.. Klarte og overklokke kortet med 90mhz på kjerne, til 472mhz, med original kjøler, noe som må sies å være godkjent Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Fikk en mail fra Quad... Dessverre blir det ikke mer original ATI. ATI har satt bort all produksjon til bl.a. Sapphire. IIIIk! Jeg MÅ ha 9800 BBA litt på sikt. Får få noen til å dra det over fra statene. Sende det privat med en forsikret FedEx pakke, så går nok DET bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå