Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det med dere gutter?

Gjest Gutter altså

Anbefalte innlegg

Gjest Gutter altså

Hei alle sammen!

Er ei jente på 18 år snart. Rett på sak: har hatt litt guttevenner opp gjennom tidene, mange av de har endt opp med å flørte eller bli forelska i meg, jeg blir ikke forelska i dem, (jeg har kjæreste), de fortsetter å flørte og legge an på meg, jeg ber dem gi faen, de blir sure og gir faen. Hvorfor er det sann at dere gutter fortsetter å flørte når dere VEIT at jenta har kjæreste og vil bare vere VENNER med dere? Dere må jo sjønne at jenta vil "som regel" bare ha kjærsten sin som flørter med henne og ikke noen andre som trenger seg innpå. Går det ikke an å vere VENNER?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, det går an å være venner. :)

Men er man ute etter noe annet i utgangspunktet, så går man etter det. De fleste gutter er direkte i sin sak, og det hjelper ikke å hinte om at vi skal stoppe. De fleste av oss må få servert i klartekst at det ikke kommer til å skje.

Gutter er ikke flinke til å ta hint, så selv om du tror at de vet du kun vil være venner, så betyr ikke det at de vet det.

Men ja, det finnes de som ikke skjønner at nok er nok. Men de finnes i form av begge kjønn.

Lenke til kommentar
de fortsetter å flørte og legge an på meg, jeg ber dem gi faen, de blir sure og gir faen.

Hehe du ber gi faen, og de gir faen, har du ikke fått det som du ville..

Men uansett, kanskje du er litt flørtete av deg, og litt snill i tonen som gjør at gutta tror de har en sjans, og det at du har en type bare gjør det litt mer "spennende" visst du skjønner? Vær litt tøffere i tonen, eller be typen din snakke med venna dine,.Så sier han til dem rett og slett slutt å prøv dere på dama mi,.

Lenke til kommentar

Som den godeste Smurstafa sier så har en den typen gutter som er ute etter noe helt annet i utgangspunktet. De er kanskje ikke flinke nok til å vise hensiktene sine, fra starten av. Det er her du burde fortelle dem i klartekst, om hva du vil og ikke vil. Om de forsetter å være pågående, selv om du vet at de skjønner det så er det ikke å gjøre noe annet enn å utestenge dem fra livet ditt... i alle fall for en liten periode. Det virker kaldt, men det er det beste for alle de involverte.

Jeg er like gammel som trådstarter, og jeg har sett venner falle for hverandre... og hvor utrolig komplisert det kan bli, både for dem og vennegjengen etter et eventuelt brudd. Jeg har en slags mekanisme i hodet mitt, som gjør at jenter i forhold er fy-fy. Jeg klarer ikke å falle for noen som allerede er i et forhold, og om det hadde skjedd så hadde jeg holdt det for meg selv og bearbeidet følelsene mine. Det er det eneste riktige...

Og ja; det går an å være venner uten at noe romantikk skal være involvert ;) Jeg klarer det helt fint, men så har jeg en annen tankegang enn de fleste. Jeg har venninner, og jeg har jenter som jeg er interessert i. Til nå, så har ikke disse to blandet seg med hverandre.

Lenke til kommentar
Hei alle sammen!

Er ei jente på 18 år snart. Rett på sak: har hatt litt guttevenner opp gjennom tidene, mange av de har endt opp med å flørte eller bli forelska i meg, jeg blir ikke forelska i dem, (jeg har kjæreste), de fortsetter å flørte og legge an på meg, jeg ber dem gi faen, de blir sure og gir faen. Hvorfor er det sann at dere gutter fortsetter å flørte når dere VEIT at jenta har kjæreste og vil bare vere VENNER med dere? Dere må jo sjønne at jenta vil "som regel" bare ha kjærsten sin som flørter med henne og ikke noen andre som trenger seg innpå. Går det ikke an å vere VENNER?

Jeg er ikke sånn. :ermm:

Lenke til kommentar
be typen din snakke med venna dine,.Så sier han til dem rett og slett slutt å prøv dere på dama mi,.

Hadde en gutt sagt det til meg hadde jeg tolka det som om han så på meg som en konkurrent og han var redd for at jeg skulle ta ho fra han. Er nok bedre at dama sier det selv og mener det

Lenke til kommentar
be typen din snakke med venna dine,.Så sier han til dem rett og slett slutt å prøv dere på dama mi,.

Hadde en gutt sagt det til meg hadde jeg tolka det som om han så på meg som en konkurrent og han var redd for at jeg skulle ta ho fra han. Er nok bedre at dama sier det selv og mener det

Virker ikke som om de tar dama seriøst, så visst gutten sier det, så kanskje de vil ta det litt mer seriøst,.u digg?

Lenke til kommentar

Virker ikke som om de tar dama seriøst, så visst gutten sier det, så kanskje de vil ta det litt mer seriøst,.u digg?

Men dem gir jo faen når hun ber dem gjøre det. Det er vanskelig å ikke forelskelse når man føler man har noe på gang, så tror nok at alt dette bunner ut i signalene jenta sender ut

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Menn blir fortere forelsket. Og kan fint bli det i en dame som fra starten av er svært tydelig på det ikke kommer til å skje noe. (Snakker av erfaring, ja... ;))

Hvis gutten respekterer at du ikke er interessert i å være noe mer enn VENNER, så jo, da kan man være VENNER. Men ikke alle takler dette emosjonelt sett, og vil heller satse på å vinne deg - altså la det bære eller briste.

Lenke til kommentar
Hei alle sammen!

Om du tror du skal få oppleve å ha en kompis som ikke vil ligge med deg så vil du bli skuffet. Enhver mann, som tenner på jenter, som gidder å være venn med deg ville ha pult degom det lå til rette for det. Slik er verden, lev med det.

Lenke til kommentar
Sånn er det. Jenter og gutter klarer ikke å "bare være venner"..det ender opp med ensidig forelskelse på ett eller annet punkt, selv om den parten undertrykker det.

er mange teroier om dette. det går ann, men "gutten" har somregel en eller annen form for følelser for jenta. de trenger ikke bli vist på noen måte, men de er der nermest alltid. det finnes selfølgelig untak, men slik er det veldig ofte. det er i alle fall min oppfatning.

Finn deg andre venner, om de er så slitsomme som du påstår...

litt drøyt, men når de får "en støvel i trynet" kan de godt ta hintet^^

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Altså, jo mer jeg leser her inne, jo mer får jeg inntrykk av at alle jenter tror gutter er både pågående, sex fikserte etc. Det er ikke slik gutter bør fremstilles, ja kanskje en del av dem, men de tror jeg egentlig ikke du finner her inne...

Lenke til kommentar
Hei alle sammen!

Hvis ingen jenter hadde vært utro, hvis ingen jenter noengang hadde forlatt kjæresten sin for en ny fyr de hadde truffet, da hadde det vært forståelig at du klager. Dessverre er du et offer for det alle andre jenter har gjort før deg.

Lenke til kommentar
Hei alle sammen!

Om du tror du skal få oppleve å ha en kompis som ikke vil ligge med deg så vil du bli skuffet. Enhver mann, som tenner på jenter, som gidder å være venn med deg ville ha pult degom det lå til rette for det. Slik er verden, lev med det.

Stemmer!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...