-iL- Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) En noe merkelig komedie som foregår på ett firma som driver med en noen utspekulert business; dvs de finner opp ting til hvemsomhelst. exploding pumpkins, bomber, cyborgs (!) ku-fri kjøtt er noen av tingene. Til tider morsomt, og har en veldig "happy" tone over seg. Noen andre som ser på? Har kommet 4 episoder så langt. edit: Disse 2 skjønnhetene er med: Endret 17. april 2009 av -iL- Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg har sett piloten. Klarer absolutt ikke å se serien, er ikke noe som fenger meg til å forsette med den. Kanskje fordi jeg ikke klarer Portia de Rossi. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Jeg har sett piloten. Klarer absolutt ikke å se serien, er ikke noe som fenger meg til å forsette med den. Kanskje fordi jeg ikke klarer Portia de Rossi. Hun er faktiskt helt helt annerledes enn roller du har sett henne i tidligere. Her er hun en som ikke har sosiale antenner i det hele tatt. Tok en par episoder før jeg tok karakteren hennes, men hun er morsom faktisk. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Ep 4 fortært. Beste hittil, selv om den kanskje var litt rasistisk? Håper flere begynner å se! Anbefales. Lenke til kommentar
firsom Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ep 4 var ganske bra. Det med sensorene var underholdenes. Men føler ikke den var rasistisk i og med at den eneste grunne for at det ikke fort ble fikset var han mannens vegring for å motsi sjefen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå