raystr Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jeg tenkte jeg skulle være med. Noen flere som stiller? http://www.urogfotobergen.no/ Endret 15. april 2009 av raystr Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) sendte inn mail til dem i natt med påmelding. har ikke fått svar enda, men håper at de har plass til meg. dette kan jo være det lille sparket i bakenden som vi trenger for å endelig klare å få til en liten akam samling fra Bergen. kanskje vi også kan møtes et sted før walken slik at vi vet hvem vi forum avvikere er? Endret 16. april 2009 av bObleJet Lenke til kommentar
raystr Skrevet 16. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Hadde sikkert ikke vært dumt det, men kanskje det hadde vært bedre å samlest etter eventen og ta noen pils f.eks. Eg stiller sikkert, så lenge eg får ordnet med barnevakt osv. Er en til kompis av meg som skal være med. Så vi kan sikkert være med etterpå. En god gjeng med masse fotoutstyr drikkende utepils ved bryggen kan jo være ett artig syn Lenke til kommentar
VISTPhoto Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har meldt meg på. Kominasjon med Akam-treff høres ikke dumt ut. Lenke til kommentar
raystr Skrevet 26. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Helt kanon event! Nikonianene fikk gå på akvariet og tok fekk ta bilder av slanger og andre krypdyr! Olympus fekk ta bilder av fine modeller! Stakkers Canon folka gikk til skansen, og ... det var vell omtrent det de gjorde... hehe Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 vet ikke hvor dere andre havnet, men jeg menget meg med Olympus jentene! ble ikke mye bra bilder, men kjekt det var det. så jeg er klar for en ny tur rundt i byen, enten med eller uten modeller... Lenke til kommentar
raystr Skrevet 27. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 vet ikke hvor dere andre havnet, men jeg menget meg med Olympus jentene! ble ikke mye bra bilder, men kjekt det var det. så jeg er klar for en ny tur rundt i byen, enten med eller uten modeller... Var jo stilig bilde det der da! Endte dere opp i studio da eller? Hørte rykter om at dere stod med Domkirken eller no sånt? her er noe jeg fekk tatt bilde av på akvariet: Litt artig syn langs Lille Lungårdsvannet Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 var en liten stund utenfor domkirken, gikk til baksiden av sentralbadet der de hadde rigget til med litt lys, før vi til slutt dro i et studio i industrihuset på møllenpris for fotografering og boller og brus... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Ble med jeg, det var jo kjekt. Som Nikon-eier ble jeg med på Akvariet. De tre beste bildene mine finnes her. Lenke til kommentar
raystr Skrevet 28. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 ekke den blomsten på det siste bildet en (FIFFI) forglemmegei? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 ekke den blomsten på det siste bildet en (FIFFI) forglemmegei? Har fått høre det i ettertid, ja. En staude, vel å merke - ikke en sommerblomst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå