simenss Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Eg er ferdig med å ta noen fag som privatist nå til sommaren, og har søkt meg inn på samfunnsøkonomi. Drømmen er å etter ende studie søke på aspirantkurset til utenrikstjenesten. Der krevst det veldig gode engelskkunnskapar, og i tillegg bør man helst skrive/snakke minst eit anna språk. Engelskferdigheitene mine er så som så, både muntleg og skriftleg. Noe anna framandspråk kan eg ikkje. Det eg no lurar på er om eg heller skal sette av heile neste år til å lære engelsk samt et anna språk. I tillegg kan eg ta Ex.phil. og kanskje Ex.fac. Min livssituasjon gjer det umogleg å flytte, sjølv om det sjølvsagt hadde vore det beste. Korleis burde eg leggje opp eit slikt år? Eller er det ein dårleg idé? Lenke til kommentar
daag Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Det høyrest ut som ein grei idé. Engelsk er relativt lett å plukke opp, båe i høve læremateriell og det å finne morsmålsbrukarar å prate med, sjå t.d. www.italki.com, eller berre meld deg på www.couchsurfing.com (noko som eg tilrår, det er mange rare engelske «dialektar» mellom norsk skuleungdom grunna lærarar med overdriven eller dårleg uttale!) Sett i lys av dette ville rådet mitt vere å ta det andre framandspråket t.d. ved UiO, for så å supplere engelsken «etter skuletid», evt. ta kurs frå folkeuniveristetet el. likn. Sjølv om det er nærast lottotrekning å få seg ein aspirantplass hjå UD, vil du i alle fall sitje att med språkkunnskapar som er nyttige nesten same kva jobb du søkjer. Det er vidare fleire jobbar som er minst like «internasjonale» som UD, for ikkje å snakke om betre betalt, men det er alltid godt å ha noko å sikte etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå