Gjest Guest_forundret_* Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er en gutt på 20 år som har unormalt lite hår under armene. Det er litt mer i høyre armhule, håra er tynne og ca 1-1.5 cm lange. På en avstand på 3-4 meter ser du ikke håra en gang. I sommer trodde kompisene mine jeg hadde barbert meg under armene... Er dette normal og vil det komme? Hår på kjønnet har jeg hatt siden jeg var 15 også "kuksti". Har ikke noe stor skjeggvekst, men ser fler som ikke har full skjeggvekst enn hår under armene. Er det noe som kan gjøres? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Drikk øl Skjegget mitt vokser dobbelt så fort når jeg er på fylla og drikker mye øl. Jeg får 3 dagers skjegg over natta. Lenke til kommentar
Gjest Guest_forundret_* Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er nok på fylla ja, så der ligger ikke problemet Lenke til kommentar
Minus Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er det egentlig et problem? Hva er fordelene med å ha hår under armene? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Så du ikke blir sår? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg hadde blitt glad om håret under armene mine forsvant Kos deg med det! Lenke til kommentar
Gjest Guest_forundret_* Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Vet noen sier det, men spørsmålet mitt er om det er normalt, om flere har det sånn? Har jeg for lite av noen stoffer i kroppen eller noe sånt? Kjenner ingen med en lignende hårvekst under armene. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen har lite, noen har mye. Ingenting er normalt. Vær glad for at du ikke har for mye! Lenke til kommentar
Gjest litt mye hår ? Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg fikk bart når jeg var 10-11 Litt erting var da ikke å unngå Hadde vært fornøyd med mindre hår Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 De kule gutta i dag har en 17 årig kropp på steorider så egentlig tror jeg kompisene dine er litt misunnelige. Ikke noe å henge med neppet for. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 20 år og redd for at dine kompiser synest du har for lite hår under armane? Alle er satt saman forskjellig, aksepter den kroppen du har og ikkje bry deg om sånt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_forundret_* Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er ikke flau eller noe over det Begynte bare lure på om det var unormalt, noe dere har fortalt meg det ikke er Trengte bare å oppklare det, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå