Peder ola normann ås Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kompisen min som skulle kjøre meg opp i morra klokka 10, klarte jo seff å miste lappen i dag, så lurer på om noen her vet hvilken togstasjon man skal gå av på for å komme seg til Rena Leir? Prøv å sett på garden.no osv men finner ingen konkrete svar Lenke til kommentar
ULVENulv Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Togstasjonen heter Rena stasjon. Det blir ordnet buss fra stasjonen og opp til leiren. Lykke til! Hils mauern fra Sempern om du møter på han. Han er høy og snuser ALLTID! Endret 14. april 2009 av Semper Fidelis Lenke til kommentar
Peder ola normann ås Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Takk skal du ha, nå som jeg har funnet ut av det må jeg prøve å få men noen timers søvn. 5 dagers danmark fylletur er kanskje ikke den beste oppladningen Skal hilse hvis jeg møter mauern heh... Togstasjonen heter Rena stasjon. Det blir ordnet buss fra stasjonen og opp til leiren. Lykke til! Hils mauern fra Sempern om du møter på han. Han er høy og snuser ALLTID! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå