Douglas Quaid Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Vi er ei klasse som er på studietur i Berlin, og har i kveld vore ute på pub og bløyta oss litt. Då vi kom tilbake til hostellet fann eit par av oss seks gutane på rommet ut at dei skulle røykleggje gangen rett utanfor rommet litt med eit brannsløkkingsapparat. Tilsynelatande i meste laget. Brannalarmen gjekk over heile hostellet, og politi og brannvesen kom etter få minutt. 3 politibilar, 2 brannbilar og eit anna utrykningskøyretøy. Dersom politiet finn ut kven som har gjort det, kva kan dei som har gjort det vente seg av straff og erstatning (sånn om lag), og kan dei som ikkje har gjort det verte straffa for ikkje å ha sagt ifrå om det? Det er kunn vi seks på rommet som veit kven som har gjort det. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tja, dere kan alle bli skyldige om dere har alle tatt i brannslukningsapparatet om de går etter fingeravtrykk. Har de videobevis så er det vel enklere. Ikke godt å si hva straffen kan bli, men tipper det blir minimum å betale for uttrykkningen + en klekkelig bot. Så en del tusen tipper jeg. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Av det vi har sett so er det ikkje overvaking der brannapparatet står, men det heng eit kamera rett utanfor rommet (10 meter unna åstaden). Dei har nok difor filma at personane som utløyste alarmen kom springande tilbake til rommet rett etter at alarmen gjekk. Det er kun dei som utløyste alarmen som har fingeravtrykka sine på apparatet. Endret 14. april 2009 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ikke godt å si hva straffen kan bli, men tipper det blir minimum å betale for uttrykkningen + en klekkelig bot. Så en del tusen tipper jeg. I tillegg til å rense opp etter brannsløkkingsapparatet. Det er frykteleg dyrt. Eg har ein kompis som er branningeniør og han fortalde meg ein gong kor mykje det kostar. Eg hugsar ikkje beløpet i farten, men eg hugsar at eg vart sjokkert over prisen. Lurer på om det var over 1000 kr per sekund med eit pulverapparat. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har hørt at tusenlappene ryker fort ut ja. Men så varer jo ikke et pulverapparat så veldig lenge heller da, men det er vel 10 - 20 sekunder ca? Så det blir fort dyrt. Synd at dere måtte ha det gøy på denne måten, men det blir nok en dyr lærepenge. Lenke til kommentar
nassenØF Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tror ikke de bruker så mye tid og krefter på og skaffe seg fingeravtrykk , pga litt morro med et brannslukningsapparat. At de blir tatt på grunn av videokamerane er en større sjangse. Skal tippe bot + erstating for brannslukningsapparatet og evt ødeleggelser som oppstod. Gjorde dette selv en gang, på ungdomskolen. Måtte vaske opp etter meg, og erstatte apparatet. Brannvesenet kom aldri, så slapp bot for flask utrykning. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 fingeravtrykk? Dette er ikke CSI Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 I tillegg til å rense opp etter brannsløkkingsapparatet. Det er frykteleg dyrt. Eg har ein kompis som er branningeniør og han fortalde meg ein gong kor mykje det kostar. Eg hugsar ikkje beløpet i farten, men eg hugsar at eg vart sjokkert over prisen. Lurer på om det var over 1000 kr per sekund med eit pulverapparat. Blir vell mye billigere om det var skumapparat regner jeg med? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 I tillegg til å rense opp etter brannsløkkingsapparatet. Det er frykteleg dyrt. Eg har ein kompis som er branningeniør og han fortalde meg ein gong kor mykje det kostar. Eg hugsar ikkje beløpet i farten, men eg hugsar at eg vart sjokkert over prisen. Lurer på om det var over 1000 kr per sekund med eit pulverapparat. Blir vell mye billigere om det var skumapparat regner jeg med? Ja skumapparat er mykje billigare å rydde opp etter. Men då blir det ikkje "røykfylt" i gangen. Kan forresten bekrefte at det kostar ca 1000 kroner per sekund eit pulverapparat er utløyst. Eit vanlig 6kg pulverapparat varer i 12-14 sekund. Så det er nok her snakk om over 10,000 kroner berre i renovering av gangen. Dette blir nok rekna som skadeverk, men eg veit ikkje kva det tilsvarer av straff i Tyskland. Reknar med at Hostelet kjem til å anmelde for å få dekka dette på forsikringa. Kva som skjer om dere blir tatt er vanskelig å seie, dette får nok ikkje topp prioritet hos politiet, men eg reknar med at dere kjem til å høyre om dette. Hostellet veit kven som bur i nærheita av denne gangen så eg reknar med dei kjem til å stille ein del spørsmål. Lenke til kommentar
nassenØF Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 6kg's pulverapparat koster "bare" 449,- Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Ikke godt å si hva straffen kan bli, men tipper det blir minimum å betale for uttrykkningen + en klekkelig bot. Så en del tusen tipper jeg. I tillegg til å rense opp etter brannsløkkingsapparatet. Det er frykteleg dyrt. Eg har ein kompis som er branningeniør og han fortalde meg ein gong kor mykje det kostar. Eg hugsar ikkje beløpet i farten, men eg hugsar at eg vart sjokkert over prisen. Lurer på om det var over 1000 kr per sekund med eit pulverapparat. Det var litt beskjedent. Mine foreldres forsikringsselskaper måtte nettopp ut med 174000 kroner til skadebegrensningsselskapet. Pulverapparatet ble utløst av min klønete far, og var aktivt i omtrent to sekunder. Dette er ikke leketøy, egentlig rart at de er lovlige. Co2-apparater koster ti ganger så mye, men man slipper styr. Uansett er de billigere enn mange egenandeler. Endret 15. april 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
iKent Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det er ikke boten dere skal være redde for at koster penger... Hadde en gjeng med unger på ei hytte en gang. De leika med brannslukkingsapparatet, (pulveraparat) og det er en spesiel støvsuger som dere må betale leie for når de skal fjerne det pulveret. Regninga mi kom på 17.500 kroner på leie av maskinen og personell til å fjerne restene av pulveret. Kos dere;) -BD Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 6kg's pulverapparat koster "bare" 449,- Sant nok, men det å fjerne alt pulveret frå eit rom kostar mykje meir. Det var litt beskjedent. Mine foreldres forsikringsselskaper måtte nettopp ut med 174000 kroner til skadebegrensningsselskapet. Pulverapparatet ble utløst av min klønete far, og var aktivt i omtrent to sekunder. Dette er ikke leketøy, egentlig rart at de er lovlige. Co2-apparater koster ti ganger så mye, men man slipper styr. Uansett er de billigere enn mange egenandeler. Kva det kostar å rydde opp er veldig avhengig av kva som er i rommet der apparatet blir utløyst. I ein gang slepp du forholdsvis billig unda sidan det då berre er lister, teppe og panel som eventuellt må skiftast/fjernast. Pulveret i pulverapparat er korroderande så ofte må elektrisk utstyr i rommet skiftast ut. Om rommet er stort eller har mange nærliggende rom blir det også mykje dyrare. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Gangen har ingen lister, tepper eller ting hengande på veggane. Golvet er laminat og veggane mur. Dei dreiv og støvsugde i dag tidleg, men det ser ikkje ut til at dei har fått vekk so mykje. Vi har heller ikkje høyrt noko enno i alle fall. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Gangen har ingen lister, tepper eller ting hengande på veggane. Golvet er laminat og veggane mur. Dei dreiv og støvsugde i dag tidleg, men det ser ikkje ut til at dei har fått vekk so mykje. Vi har heller ikkje høyrt noko enno i alle fall. Visst dei har støvsugd med vanlige støvsugarar så har dei øydelakt støvsugerane sine også. Pulveret har ei uttroleg inntrengingsevne så mur er ikkje nødvendigvis det enklaste å vaske. Pulveret kan også lett komme seg inn på dei forskjellige romma. Men du får berre vente å sjå, har ingen prata med dere i dag? Synest det er litt overraskande. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Men du får berre vente å sjå, har ingen prata med dere i dag? Synest det er litt overraskande. Dei kom og snakka med oss seinare på dagen og sa at dersom nokon av oss følte vi hadde noko på hjertet var det berre å ta kontakt. Det bur ei klasse frå Michigan i same gangen, so dei var visst like mistenkte som oss. Utrykkinga kosta 2000 euro. Vi hadde fest på rommet i går (alkohol på rommet er ulovleg), og pga. roping og andre ulydar kom resepsjonisten opp på rommet og sa "It looks like shit in here. Clean up within 10 minutes and stop the fucking shouting!" No står vi enno lågare i kurs. Dei fleste her tenkjer ikkje mykje framover for å sei det sånn. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Mitt råd: Når dere ikke tenker dere om før dere gjør noe, så er det en god måte å få en lærepenge på. Å måtte gjøre opp for dere. Dere vil merke at det vil svi i lommeboken. Men på den måten vil dere senre lære at skadeverk ikke lønner seg. Hvis dere ikke tar ansvar nå, så vil dere ikke ta ansvar senere heller. Og da kan saken være mye mer alvorlig. Men hotellet har vel og en forsikring som dekker slike skader? Men 2000 euro er vel nesten 20.000 kroner? Og det på bare utrykningen? Det hørtes ikke billig ut. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Visste ikke att pulver aparater var så vannskelige og vaske opp igjen... er det farlig og puste inn pulveret? Det er vel stor fare for att man puster inn noe av det om man er uvøren når man bruker det. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Søstera mi og ei til måtte betale 50.000kr hver fordi dem brukte pulverapperat på ungdomskolen. Ble skader for 1 million. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Visste ikke att pulver aparater var så vannskelige og vaske opp igjen... er det farlig og puste inn pulveret? Det er vel stor fare for att man puster inn noe av det om man er uvøren når man bruker det. Pulveret er ikkje farlig, er sikkert ubehagelig å puste inn for mykje pulver men det skal ikkje være farlig. Derimot så er pulveret veldig fint slik at det kan trenge inn så og seie overalt, det er dette som er grunnen til at det er så effektivt som slukkemiddel. Om ein prøver å bruke støvsuger for å få opp pulveret så ender det opp med at pulveret tar seg inn i dei bevegelige delane i motoren og støvsugaren blir øydelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå