RWS Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Grunnlaget for påstanden din. Den som Mirzá pratet om. det er ikke noen andre påstander vi prater om for øyeblikket så det er rart at du ikke klarer å tenke deg til hvilken det er snakk om. Mirza fikk svar her Må si at dine svar ikke akkurat er entydige og gode IHS.... og kanskje lurt å svare på slike påstander med EN GANG så slipper du å halvveis demitere dem siden.... Jeg tror du lyver mye til deg selv jeg.... Lenke til kommentar
O3K Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mirza fikk svar her Den 16. April postet du kun:Samfunn uten religion er utopi.Den 16. April sa du ikke en eneste ting om Dawkin, det utsagnet du postet da var ditt eget. Er det så mye å be om at du utdyper ditt eget utsagn? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 IHS er ikke kommet til forumet for å diskutere med argumenter, nei se, han vil heller komme med påstander! Hans mål er å forkjynne og spre sin tro på Jesus og påvirke oss. Noen debatt er han i virkeligheten ikke ute etter. Noe fyldig svar vil det heller aldri få fra IHS, han svarer kun med bibelsitater, et nytt spørsmål eller en påstand uten argumentasjon. Helst svarer han så lite som mulig, ikke mer enn eller to linjer. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Grunnlaget for påstanden din. Den som Mirzá pratet om. det er ikke noen andre påstander vi prater om for øyeblikket så det er rart at du ikke klarer å tenke deg til hvilken det er snakk om. Mirza fikk svar her Må si at dine svar ikke akkurat er entydige og gode IHS.... og kanskje lurt å svare på slike påstander med EN GANG så slipper du å halvveis demitere dem siden.... Jeg tror du lyver mye til deg selv jeg.... Ingen lyver mer en deg her på forumet, RWS Lenke til kommentar
RWS Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Grunnlaget for påstanden din. Den som Mirzá pratet om. det er ikke noen andre påstander vi prater om for øyeblikket så det er rart at du ikke klarer å tenke deg til hvilken det er snakk om. Mirza fikk svar her Må si at dine svar ikke akkurat er entydige og gode IHS.... og kanskje lurt å svare på slike påstander med EN GANG så slipper du å halvveis demitere dem siden.... Jeg tror du lyver mye til deg selv jeg.... Ingen lyver mer en deg her på forumet, RWS Det var DEG vi snakket om, ikke meg.... Lyver du for deg selv IHS? Hvordan kan du da være ærlig mot andre? Og husk; Herske teknikker virker ikke på meg, det har jeg sagt til deg før... Lenke til kommentar
IHS Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mirza fikk svar her Den 16. April postet du kun:Samfunn uten religion er utopi.Den 16. April sa du ikke en eneste ting om Dawkin, det utsagnet du postet da var ditt eget. Er det så mye å be om at du utdyper ditt eget utsagn? Hva er det du ikke forstår, O3K ? Hvor har du vært foresten ? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Faktiskså kan jeg si det IHS, at RWS faktisk har sagt veldig mye sant. Du derimot har veldig veldig veldig lite bevis. du kommer jo kun med påstander, neste som jeg venter på er vel egentlig: everyone is born Christian. Only later in life do people choose to stray from Jesus and worship satan instead. Atheists have the greatest "cover" of all, they insist they believe in no god yet most polls done and the latest research indicates that they are actually a different sect of Muslims. men hvorfor ventet du så lenge med å begrunne påstanden? når du kunne gjort det med en gang? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 IHS er ikke kommet til forumet for å diskutere med argumenter, nei se, han vil heller komme med påstander! Hans mål er å forkjynne og spre sin tro på Jesus og påvirke oss. Noen debatt er han i virkeligheten ikke ute etter. Noe fyldig svar vil det heller aldri få fra IHS, han svarer kun med bibelsitater, et nytt spørsmål eller en påstand uten argumentasjon. Helst svarer han så lite som mulig, ikke mer enn eller to linjer. Abigor da Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 IHS er ikke kommet til forumet for å diskutere med argumenter, nei se, han vil heller komme med påstander! Hans mål er å forkjynne og spre sin tro på Jesus og påvirke oss. Noen debatt er han i virkeligheten ikke ute etter. Noe fyldig svar vil det heller aldri få fra IHS, han svarer kun med bibelsitater, et nytt spørsmål eller en påstand uten argumentasjon. Helst svarer han så lite som mulig, ikke mer enn eller to linjer. Abigor da Perle eksempel på det å ikke svare med annet enn korte meningsløse innlegg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Eneste positivet jeg klarer å finne med religion er vel at narkomane og andre rusmisbrukere tror jesus finnes osv, og med dette klarer de seg gjennom dårlige tider og kan faktisk bli cleane. det er litt seigt. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Eneste positivet jeg klarer å finne med religion er vel at narkomane og andre rusmisbrukere tror jesus finnes osv, og med dette klarer de seg gjennom dårlige tider og kan faktisk bli cleane. det er litt seigt. Ja, det har du dog rett i. Men samtidig, det kan jo ikke akompansiere med alt det andre som religion gjør. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Eneste positivet jeg klarer å finne med religion er vel at narkomane og andre rusmisbrukere tror jesus finnes osv, og med dette klarer de seg gjennom dårlige tider og kan faktisk bli cleane. det er litt seigt. Og ender som regel opp som noe de skinnhellige kristne kan skremme ungene sine med ja, tomme i hodet og med tomme liv... De bytter bare dop.... Lenke til kommentar
IHS Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) men hvorfor ventet du så lenge med å begrunne påstanden? når du kunne gjort det med en gang? Mirza var ikke seriøs, Perrern Endret 24. april 2009 av IHS Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Nei, det kan ikke det. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 IHS er ikke kommet til forumet for å diskutere med argumenter, nei se, han vil heller komme med påstander! Hans mål er å forkjynne og spre sin tro på Jesus og påvirke oss. Noen debatt er han i virkeligheten ikke ute etter. Noe fyldig svar vil det heller aldri få fra IHS, han svarer kun med bibelsitater, et nytt spørsmål eller en påstand uten argumentasjon. Helst svarer han så lite som mulig, ikke mer enn eller to linjer. Abigor da Perle eksempel på det å ikke svare med annet enn korte meningsløse innlegg. Bingo Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 men hvorfor ventet du så lenge med å begrunne påstanden? når du kunne gjort det med en gang? Miraz var ikke seriøs, Perrern Kan jeg først spørre hvem du er som kan bedømme om han er seriøst eller ikke? nr2, når jeg leste det inlegget om at du måtte begrunne påstanden rett etter du hadde skrevet det virket det ikke som om Miraz kødda noe særlig. IHS er ikke kommet til forumet for å diskutere med argumenter, nei se, han vil heller komme med påstander! Hans mål er å forkjynne og spre sin tro på Jesus og påvirke oss. Noen debatt er han i virkeligheten ikke ute etter. Noe fyldig svar vil det heller aldri få fra IHS, han svarer kun med bibelsitater, et nytt spørsmål eller en påstand uten argumentasjon. Helst svarer han så lite som mulig, ikke mer enn eller to linjer. Abigor da Perle eksempel på det å ikke svare med annet enn korte meningsløse innlegg. Bingo Epic fail. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg var seriøs IHS, men forstod bare ikke hvor feil jeg tok. Det beklager jeg altså, jeg bøyer meg ydmykt foran deg. Du hadde rett, jeg tok feil. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 men hvorfor ventet du så lenge med å begrunne påstanden? når du kunne gjort det med en gang? Miraz var ikke seriøs, Perrern Kan jeg først spørre hvem du er som kan bedømme om han er seriøst eller ikke? nr2, når jeg leste det inlegget om at du måtte begrunne påstanden rett etter du hadde skrevet det virket det ikke som om Miraz kødda noe særlig. Var det du som diskuterte med ham ? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Jeg var seriøs IHS Hint hint IHS. Jeg uthevet det til og med for det. Endret 24. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå