Binders' Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har tenkt til å kjøpe meg et 5.1 anlegg til rommet mitt. Rommet mitt er ikke så stort så kan ikke ha noen gulvstående høyttalere, og bakhøyttalerne bær være så små som mulig da sofaen står helt inntill veggen med nesten 0 plass til stativ høyttalere rundt. Må da finnes noen små høyttalere som duger? Anlegget skal for det meste brukes til spill (PS3) og film. Hadde også tenkt til å bruke PS3'n som spiller. Så alt jeg trenger er vel egentlig receiver/forsterker og høyttalere. Så, noen som har forslag til passende anlegg? Lurer også på om noen har noen formening om denne tv'en: http://prisguide.tek.no/product.php?product_id=99781 Takk for alle svar Lenke til kommentar
HValder Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Såg denne TV'en på netshop.no i dag http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...&__redir=1# Veit ikkje om den er bedre, men best i test og 3k billigere hvertfall. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Vil ikke si at Samsungen er bedre enn Sonyen, men den har lekre farger, god kontrast og bra svartnivå. Jeg hadde problemer med å finne rette innstillinger, og gikk til slutt til innkjøp av en kalibrerings blu ray. (Digital Video Essentials, ca200kr på play) Sonyen skal være bedre på input-lag fra spillkonsoll. Selv plages jeg ikke når jeg spiller bilspill, men på spill ala Guitar Hero kan det bli et problem. Ville sterkt vurdert Philips 42" LCD PFL7403. Skal anlegget være løskomponent eller HTIB? Løskomponent: Harman Kardon-pakke til under 5000kr H/K AVR255 Receiver til under 5000kr (Har ikke sjekket om det fins billigere andre steder.) Mye lyd for pengene, ikke noe særlig til stero-lytting, da blir frontene altfor spinkle, men til film er det gøyt/høyt nok for under 10.000kr. Og en receiver som er sterk nok til å drive mye større høyttalere om 3-4 år når du har lyst på/råd til bedre høyttalere. Ellers så kan du jo selvsagt titte på surround.no og finne (endel dyrere) XTZ 70 XTZ 93wmt XTZ 93wmt center XTZ 99 W8.16 Subwoofer Eller noe annet av pakkkene de har... Endret 16. april 2009 av tevil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå