Filmvenn Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Her skal det bare diskuteres episoden "Some Like It Hoth". Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd(spoilere helst i spoilertråden for sesong 5). Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM. Dette er den 99ende episoden av Lost. Written by Melinda Hsu Taylor & Greggory Nations Directed by Jack Bender Endret 14. april 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det blir visstnok en pause etter denne episoden... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Ja og nei, som sagt i tråden for pauser og slikt er det en recap-episode mellom denne og episode 14. Bare en 2 ukers uten en ny episode, så er det episode 14-15 og en dobbel sesongfinalen etter det. Endret 14. april 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Gleder meg til denne episoden. Håper vi får se litt til Faraday igjen. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Håper vi får se litt til Faraday igjen. Ellesr må vi vente til neste episode. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg håper vi får se endel om Sayid, og hva han gjør etter at han skjøt Ben. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ser frem til dette ja! Sist episode var en total fest å se på, har også tro på denne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg blir gal av å vente på nye episoder. Er så knallbra serie. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kjempe bra episode! Faraday sin bortforklaring var litt svak visst du spør meg. xD Synes forfatterne roter litt xD Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 lol, episoden har ikke blitt sendt enda i USA engang. Slutt å troll. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Damm, WHAT THE HELL LIES IN THE SHADOW OF THE STATUE? Bram-fyren fra Ajira tilhører et tredje parti i Widmore VS Linus! Eloise/Faraday lederne for det tredje partiet? Grei episode med noen twists, og mye Star Wars Tau på soverommet, hvis jeg hørte det er det en smule merkelig. Har vel lov til det, men still.. Faraday sin retur var bra og veldig lite på slutten, men som FredrikH lyver om bortforklarte han ting. Noe som da ikke skjedde. Ny Unusuals nå! Endret 16. april 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Likte episoden godt! Miles og Hurely er ubetalelig gode sammen, elsker dialogen mellom dem. Rørende da Miles så seg selv og faren tilbringe litt kvalitetstid. Awesome å se Faraday stige opp av ubåten! Noen scener satt ikke helt, den hvor Miles blir sleng inn i bilen f.eks. føltes litt kunstig eller dårlig skrevet, konstruert. Fikk nesten gåsehud da tallene ble risset inn i The Hatch.. nostalgisk glede. Alt i alt, en absolutt severdig episode. Endret 16. april 2009 av JackBauer2 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Syns lost faktisk er en av de beste seriene som går for tiden! Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Flott episode! Liker bare Miles bedre og bedre . Interessant kar. Aner meg en Faraday sentric episode neste gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Synes oppriktig synd på de som ikke har sett på eller fulgt med på serien. Kuleste er å se Dharma stasjonene bygges. I episoden "The Incident" vi snart får se, vil jeg tippe Faraday gjør noe med 'The Hatch' (Swan?). Siden Han vet noe om tidsreise på øya, kanskje han tweaker stasjonen slik at de kan dra tilbake til sin normale tidsperiode. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hadde ikke blitt overrasket hvis de hadde blitt på øya helt til 2008. Sånn at når sun ser dem igjen er de stein gamle. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Synes oppriktig synd på de som ikke har sett på eller fulgt med på serien.Kuleste er å se Dharma stasjonene bygges. I episoden "The Incident" vi snart får se, vil jeg tippe Faraday gjør noe med 'The Hatch' (Swan?). Siden Han vet noe om tidsreise på øya, kanskje han tweaker stasjonen slik at de kan dra tilbake til sin normale tidsperiode. Gjerne les relgene for episodenetrådene WALL•E, man skal ikke spoile for kommende episoder i en episodetråd og spoilere tilhører spoilertråden; Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd(spoilere helst i spoilertråden for sesong 5). Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Lo godt under dialogen mellom Pierre Chang, Hurley og Miles i bilen der. "Oh what a small world!", også det fantastiske ansiktssuttrykket til Hurley. Skikkelig hilarious Ellers en god episode Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Lost bare fortsetter å levere! Episoden var sykt bra! Endelig fikk vi se Faraday igjen, jeg har savnet han nå. Hvem jobber Bram for? Hva slags to lag er det han snakker om? Hvorfor blir "The Numbers" brukt som serienummer på The Hatch? Er den halvt år gamle sønnen til Pierre Chang Miles i babyform? Hvis så, ble han født på øya og alt det der. Men er det virkelig mulig i følge teoriene og tidsreisene i Lost og ende opp i samme tidsrom som seg selv, bare at enn er yngre eller eldre? Ifølge Lostpedia er Miles født i 1977 og i bakgrunnen når Chang sitter å holder Miles ser vi definitivt Lara i hennes yngre dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå