Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

[Løst]Ekstrem kjøling ved Overklokking?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan vel høyra med ein nær santitær forening eller noko. ein plass som sel røyr og slikt. Det ville eg begynt med. :) Skal du klokka opp såpass?

Hadde tenkt å prøve meg med litt Tørris etter hvert. ;)

Men skal trene litt med luft å vannkjøling nå i første omgang. :)

Tenkte jeg skulle få tak i slik at jeg hadde det meste klart til at jeg evt. skulle finne på å prøve. ;)

Lenke til kommentar
Du bør ha en "viss" ferfaring før du hopper på tørris, bl.a. å kjenne Hk "ut og inn", og ikke minst ha peil på åssen du isolerer.

Har lest en god del om isolering og slikt så har relativt god peiling på hvordan jeg skal isolere. Jeg har ikke planer om å hoppe over tørris riktig enda, skal drøye det en god stund til, men jeg tenkte at det kunne ha vært lurt å orde med utstyr til da. :D

Lenke til kommentar

krever ikke allverden med erfaring og kunnskap å bynne med dette da. du lærer mye underveis, men kan være lurt å lese litt om hele greia først. spesielt isolering ja som nevnt, så du ikke svir av alt utstyret ditt som *ehm knopflerbruce* gjorde :!:

lykke til da ;)

Lenke til kommentar
krever ikke allverden med erfaring og kunnskap å bynne med dette da. du lærer mye underveis, men kan være lurt å lese litt om hele greia først. spesielt isolering ja som nevnt, så du ikke svir av alt utstyret ditt som *ehm knopflerbruce* gjorde :!:

lykke til da ;)

Det kan også være lurt å huske kjølepasta, noe ikke tamw har gjort ved et par anledninger minst...

:p

Synd det alltid er utstyret MITT det går ut over...

Lenke til kommentar

lykke til da ;)

Det kan også være lurt å huske kjølepasta, noe ikke tamw har gjort ved et par anledninger minst...

:p

Synd det alltid er utstyret MITT det går ut over...

Haha, jeg skal være forsiktig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...