Brunøye Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei, jeg har kjøpt meg HTC Touch HD men det følger ikke med noen gps program. Det er kun google map på den, og det duger ikke til en dritt. Så da lurer jeg på om hvordan leverandør jeg skal velge? Hva er best? Jeg skal ha kart over hele Europa. Kunne sjekke opp feks butikker osv i nærheten. Så vil ha en mest mulig avansert gps program til tlf. Ser før meg en maks pris på rund 1000 kr, men ønsker helst og komme på ca 5-600 kr. Selger feks elkjøp slike programmer? Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva er det du tenker på? Vei? Topo? Om du tenker på veikart, vil jeg anbefale at du ser på TomTom eller iGo sine løsninger. Av topokart bør du vel se på garmin sine. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg regner med at det er veikart du er ute etter, og da fungerer TomTom strålende. Merk at du må ha versjon 7, som ikke offisielt er i salg enda. Programmet får du lett tak i med litt oppfinsomhet, mens kartene kjøper du fra TomTom sine hjemmesider. Garmin leverer også kart og programvare som flere her inne bruker og er godt fornøyd med. Lenke til kommentar
-3bna Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvis du ikke skal ha Navigasjon så kan du prøve Terracrosser (terracrosser.com) Der legger du til kart ov de områdene og zomm nivå du trenger. Alt er gratis og kartene er entnen fra Google eller Yahoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå