Dev1toN Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hmm , driver og prøver meg fra med clocking ... men er ikke helt sikker på hva Vcore skal stå på ! Har en AMD 1900+@1650Mhz ... Men jeg ser at HK'en min og CPU'en 8) kan mere ... men den blir bare ustabilt ! Så jeg lurer på om noen har noen forslag om hva Vcore burde stå på for maxxxxx hastighet ! :wink: Takk på forhånd Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Kommer helt an på hvilken kjøle løsning du har? Hvilken Load temp har du nå? Og er det den gammle Pamilo Coren? Lenke til kommentar
Dev1toN Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Jeg ligger rundt 38-40 i idle , men er ikke sikker på hvem palmino core jeg har!! Lenke til kommentar
formann Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Det er nok en palo.. jeg kjørte min på 1,7 Ghz med 1,85v.. det er max på KT3 kortene... du har 12 som multiplier, så du kan nok komme litt lenger uten at det er FSB som stopper deg.. Lenke til kommentar
Dev1toN Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Da skal FSB'en være på ca. 143 ? eller mer eller mindre ? :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå