steinrr Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Canon EOS 20D, Canon EF 70-200, 185mm, 1/1000@4, ISO 100 Endret 14. april 2009 av steinrr Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Veldig behagelig å se på. Kvadratisk format fungerer bra. Uskarpt her og der? Gjør ikke så mye uansett. Bildet tar ikke noe særlig skade av det - kanskje tvert imot, har ikke bestemt meg enda. Kunne godt hatt dette hengende på en vegg et sted i huset. Endret 14. april 2009 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
akle Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Det er et spennende motiv, som jeg liker veldig godt. Jeg er litt mer usikker på det kvadratiske formatet jeg da, jeg tror det hadde vær mulig å få mer ut av bildet med et annet format. En del fine og interessante linjer. Og som sagt plager ikke uskarpheten meg noe særlig! Bra:) Lenke til kommentar
Carny Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Enig med C₈H₁₀N₄O₂. Eneste som trakk ned for min del er stanga bak gjerde. Kanskje en smule tungt i bunn, men det er nok bare meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå