Reapet Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei, skal kjøpe ny laptop, tenker en som drar css og wow og bf2 alt på høyest! og vill ha høy fps i css noen som har peiling sett litt på msi sine berbare spill maskiner, der følger det med pc bag og gaming mus:P men har jo xps, og så litt på multicom svar fort plz Takker Lenke til kommentar
Reapet Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Hei, skal kjøpe ny laptop, tenker en som drar css og wow og bf2 alt på høyest!og vill ha høy fps i css noen som har peiling sett litt på msi sine berbare spill maskiner, der følger det med pc bag og gaming mus:P men har jo xps, og så litt på multicom svar fort plz Takker Plz hjelp Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 http://www.hardware.no/artikler/multicom_compal_khlb2/68328 Lenke til kommentar
Reapet Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 nize, men finnes det andre i prisklassen under 10tusen? trenger ny bærbar:D fort og har sån ok peiling på pc men hvet ikke om de beste tilbudene lzm letet litt på prisguiden til hardware.no men det er så mye at jeg blir usikker har vanskelig for å bestemme meg Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg var i samme posisjon som deg for ikke lenge siden og det stod for meg mellom Asus M50VN eller Multicom sin Compal KHLB2 som Sangesland linket til. http://www.hardware.no/artikler/multicom_compal_khlb2/68328 Jeg gikk for Multicom sin laptop, rett og slett fordi jeg fikk mer ytelse for pengene, men den generelle kvaliteten på produktet er jeg overbevist om er bedre på Asus'en, spesielt byggekvaliteten. Men så lenge jeg fikk bedre CPU og skjermkort for rundt 1000kr billigere så ble det Multicom på meg Lenke til kommentar
Reapet Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 ja skjønner men jeg synes at multicom pcene er så forbanan stygg på utseende i forhold til asus og msi ;P men ytelse er absolutt det eneste som er viktig med en bærbar Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=392400 Burde jo klare jobben. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Multicom sin er ikke stygg, den er enkel og grei, veldig simpel og for meg hvertfall funker det helt fint, sort med blått lys står i stil med min skjerm, tastatur og mus Men hvis utseende er litt viktig for deg så bør du gå for Asus sin, det er snakk om litt tregere PC og litt dårligere grafikk ytelse, men det ofrer du da for kvalitet og style Lenke til kommentar
Reapet Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 hmm, er ikke multicom kvalitet? Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 hmm, er ikke multicom kvalitet? Jo, men jeg tenkte mer på byggekvaliteten egentlig Det er Multicom som bygger PC'n, men de lager den ikke, det er Compal. Sier ikke at Compal er dårlig, er jo kjempe fornøyd med PC'n min, men byggekvaliteten på KHLB2 er ikke den beste, men den funker helt fint Lenke til kommentar
Reapet Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 hmm, er ikke multicom kvalitet? Jo, men jeg tenkte mer på byggekvaliteten egentlig Det er Multicom som bygger PC'n, men de lager den ikke, det er Compal. Sier ikke at Compal er dårlig, er jo kjempe fornøyd med PC'n min, men byggekvaliteten på KHLB2 er ikke den beste, men den funker helt fint hehe, okei noen som har peiling på alienware i norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå