Gå til innhold

[Løst]Kjøpe Laptop MAX 10k egnett til spill!

Anbefalte innlegg

Hei, skal kjøpe ny laptop, tenker en som drar css og wow og bf2 alt på høyest!

og vill ha høy fps i css :D

noen som har peiling :D

sett litt på msi sine berbare spill maskiner, der følger det med pc bag og gaming mus:P

men har jo xps, og så litt på multicom :D

svar fort plz :D

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, skal kjøpe ny laptop, tenker en som drar css og wow og bf2 alt på høyest!

og vill ha høy fps i css :D

noen som har peiling :D

sett litt på msi sine berbare spill maskiner, der følger det med pc bag og gaming mus:P

men har jo xps, og så litt på multicom :D

svar fort plz :D

Takker

Plz hjelp :p

Lenke til kommentar

nize, men finnes det andre i prisklassen under 10tusen? :D

trenger ny bærbar:D fort :p og har sån ok peiling på pc men hvet ikke om de beste tilbudene lzm letet litt på prisguiden til hardware.no men det er så mye at jeg blir usikker har vanskelig for å bestemme meg :p

Lenke til kommentar

Jeg var i samme posisjon som deg for ikke lenge siden og det stod for meg mellom Asus M50VN eller Multicom sin Compal KHLB2 som Sangesland linket til.

Jeg gikk for Multicom sin laptop, rett og slett fordi jeg fikk mer ytelse for pengene, men den generelle kvaliteten på produktet er jeg overbevist om er bedre på Asus'en, spesielt byggekvaliteten. Men så lenge jeg fikk bedre CPU og skjermkort for rundt 1000kr billigere så ble det Multicom på meg :)

Lenke til kommentar

Multicom sin er ikke stygg, den er enkel og grei, veldig simpel og for meg hvertfall funker det helt fint, sort med blått lys står i stil med min skjerm, tastatur og mus :D

Men hvis utseende er litt viktig for deg så bør du gå for Asus sin, det er snakk om litt tregere PC og litt dårligere grafikk ytelse, men det ofrer du da for kvalitet og style :)

Lenke til kommentar
hmm, er ikke multicom kvalitet?

Jo, men jeg tenkte mer på byggekvaliteten egentlig :p

Det er Multicom som bygger PC'n, men de lager den ikke, det er Compal. Sier ikke at Compal er dårlig, er jo kjempe fornøyd med PC'n min, men byggekvaliteten på KHLB2 er ikke den beste, men den funker helt fint :)

Lenke til kommentar
hmm, er ikke multicom kvalitet?

Jo, men jeg tenkte mer på byggekvaliteten egentlig :p

Det er Multicom som bygger PC'n, men de lager den ikke, det er Compal. Sier ikke at Compal er dårlig, er jo kjempe fornøyd med PC'n min, men byggekvaliteten på KHLB2 er ikke den beste, men den funker helt fint :)

hehe, okei :D

noen som har peiling på alienware i norge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...