steinrr Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Canon EOS 20D, Canon EF-S 10-22, 11mm, 1/320@10, ISO 100 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Dette likte jeg veldig... Et fint spill med silhuetter og nyyyydelig blåtone! Har forsåvidt stor sans for perspektivet du har valgt, og utsnittet har jeg heller ingenting å si på Hva skal jeg da kritisere? Jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Tøff silhouette! Det ser nesten litt animert ut. Himmelen, var også tøff. Dramatisk og effektfull. Jeg lurer på om jeg ville kuttet bort litt av bunnen. Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Veldig stilig! Fine farger, dramatiske skyer, som nevnt. Har du gjort noe med skyene øverst i bildet? De så nærmest unaturlige ut, men fant ikke helt ut hvorfor Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Ja, skyene ser unaturlige ut, men om jeg liker det eller ikke er jeg ikke sikker på. Synes at veggen på huset(eller hva det nå er) burde være helt svart, når det er så mørkt som det er. Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Enig med Oyjorn,en sånn silhuett kan gjerne være svart. Skyene er vel et resultat av vidvinkel på skrå,tenker jeg. Ellers er farger og komp bra. Lenke til kommentar
superbat Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Skyene gjore bildet veldig kult Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 16. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Takk for gode tilbakemeldinger. Har ikke gjort noe spesielt med skyene utenom litt fargemetning. Det er nok vidvinkeleffekten som gjør det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå