Frank James Lampard jr. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei. Har tenkt en god del på mutasjon osv i det siste, og lurer på hva dere synes eller om dere har noen gode sider om Mutasjoner – Positive og negative sider? Takk på forhånd. Mvh .GiLL Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Mutasjoner kan jo være så mangt og det skjer ganske ofte. Noen er positive andre er negative. Han prater litt om mutasjoner dog det er et litt annet tema fordi han motsier folk som sier at mutasjoner kun er negativt. Men, ikke hør på hun i starten hør på HERREN/MANNEN Noen mutasjoner fører jo til det at man kan være mer motstandsdyktig mot aids o.l. Om ikke jeg husker feil så mener jeg å lest om en jente som var født uten kreft gen, så hun kunne ikke få kreft, det er jo positivt. Endret 14. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 hehe, takk så mangt Perrern! Meget bra og kjapt svar ;D Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 ikke noe problem, hele den video serien er innteresant, selv om den episoden der er den eneste som handler om mutasjon. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 åh lol netroM! uansett, tror jeg har fått svar på mitt, takk til alle som tok seg tid til å skrive et innlegg. Venligst fortsett å diskuter om det er det dere vil (: mvh .GiLL Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tema for denne tråden er ikke om mutasjoner faktisk forekommer, men om - antatt at de gjør det - de er positive eller negative. Om noen vil diskutere om mutasjoner er et reellt fenomen kan de gjerne starte en tråd om det, men her er det off topic. Noen poster er derfor slettet. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
stigga Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 I flg. evolusjonsteori er livet på jorda et resultat av mutasjoner. De best tilpassede mutasjonene overlever og formerer seg. Mutasjoner er bra, fordi det skaper mangfold og variasjoner. Hvis ikke ville livet dø ut av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå