Gå til innhold

Når kan du bli innkalt til militæret?

Camlon

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fått noen innkallelse fra militæret, og lurer på når de vil kalle meg inn hvis de vil kalle meg inn. Jeg har planer om å se etter hybel i Trondheim snart, og det ville være veldig greit å vite om jeg blir kalt inn eller ikke. Jeg var på sesjon for 2 år siden og der fikk jeg høre at jeg var den perfekte kandidat bortsett fra ta jeg ikke hadde lyst og klagde på at jeg blir deprimert hvis jeg ble kommandert poengløst rundt. Samt at jeg krysset av at jeg hadde vært hos psykolog, siden jeg var hos psykolog i andre klasse på barneskolen.

Når er det siste gang de kan innkalle meg, og jeg kan ikke be om utsettelse? Jeg tenker å ta siviltjeneste hvis de kaller meg inn, og vil helst ta den etter graden.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du var på sesjon for 2 år siden er det vel ikke så altforlenge til de kaller deg inn. Kaller deg inn selvom du har krysset av for psykolog å sånn gjør de nok uansett. De vil ha sin (e) egne lege(er) til å "sjekke" deg. Utsettelse kan du be om så lenge du har et gyldig grunnlag, men desverre tror jeg ikke Hybel er godt nok.

Gå til legen din hvis du ikke vil inn, forklar situasjonen og si du blir deprimert bare av tanken. Det skal være godt nok til at legen din skriver en Ærklering på at hun ikke anbefaler deg å gå i militæret. (Dette skal u selvfølgelig bare gjøre hvis det er tilfelle at du blir deprimert)

Ellers ønsker jeg deg lykke til med både militæret og hybel:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...