neemac Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg har søkt litt rundt om her på forumet, men fant ikke noe tilsvarende mitt problem. Jeg kjører Mandriva 2009 powerpack på pcen min. Jeg har en harddisk på 320GB. Den er partisjonert med vanlige /home og sånn, men andre partisjonen er ntfs. Jeg har ingen problem å lese eller bruke filene på nfts part, men med engang jeg skal brenne noe(uansett hvilken brenneprogram) eller laste noe opp fra internett som ligger på den disken, får jeg ikke komme innpå den,det skjer liksom ikke noe. Noen som vet hvordan jeg kan få den til å bli en "linux" disk uten å slette innholdet på den? Jeg kjører kun Linux distro på maskinen, så det er sikkert gjort en feil ifra min side under instalasjonen fra vista til Linux. Håper på svar:) Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Du kan nok ikke konvertere den på noen måte. Du må backe opp det som ligger på den, formatere den til et mer linux-vennlig filsystem, og så legge filene tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå