Gå til innhold

Ny trådløs tastatur og mus - hjelp

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har tenkt til å kjøpe ny trådlås mus og tastatur til min laptop. Skal koble den opp til flatskjerm på veggen og sitte i senga og spille :D

Det jeg trenger hjelp til, er å finne en mus og et tastatur. Budsjett er på rundt 1000kr regner jeg med. Skal ha noe jeg kan game med. Ett lite require er at jeg må ha "bakover" knapp på musa :D

Det har jeg blitt veldig vant til og kan ikke tenke meg noe uten.

Vet ikke hva forskjellen på bluetooth og USB, eller, om det er f. eks bedre rekkevidde på bluetooth-baserte tastatur.

Hadde vært veldig fint og fått litt hjelp :)

Mvh,

Henrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har tenkt til å kjøpe ny trådlås mus og tastatur til min laptop. Skal koble den opp til flatskjerm på veggen og sitte i senga og spille :D

Det jeg trenger hjelp til, er å finne en mus og et tastatur. Budsjett er på rundt 1000kr regner jeg med. Skal ha noe jeg kan game med. Ett lite require er at jeg må ha "bakover" knapp på musa :D

Det har jeg blitt veldig vant til og kan ikke tenke meg noe uten.

Vet ikke hva forskjellen på bluetooth og USB, eller, om det er f. eks bedre rekkevidde på bluetooth-baserte tastatur.

Hadde vært veldig fint og fått litt hjelp :)

Mvh,

Henrik

USB er det som er koblet til med ledning. Blueetooth er trådløst :) Jeg vill bare si at trådløst er noe dritt.

1. du må bytte batterier(eller lade)

2. Viss du har flere trådløse ting i nærheten kan det kræsje sammen

3. trådløst reagerer treigere :mad:

kjøp heller et vanlig tastatur og mus(du får mer for pengene med usb:)) også kjøp USB forlengingskabel :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...