Morpheuz Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Noen som kan gi meg en grundig veiledning på hvordan jeg setter to maskiner i nettverk? PC A er stasjonær og koblet opp med ADSL fra Tiscali. Maskinen har to nettverkskort. PC B er bærbar og har ett nettverkskort. Begge maskinene kjører Win2000Pro. Har TP-kabel som kan settes i mellom. Jeg vil gjerne koble til den bærbare slik at jeg kan bruke ressurser fra den stasjonære som skriver, internett og delte mapper. Må jeg evnt. ha en svitsj eller noe annet software i tillegg? Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hvis du har det gamle systemet til tiscali hvor du slipper dial-up, så trenger du faktisk ikke mer en hub for å få nettverket til å fungere. Men hvis du har det nye systemet med dial-up så kan ikke jeg hjelpe deg lengre Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Da kan du bruke Sygate Home Network... Besøk download.com og søk etter Sygate, da finner du det... ...resten er enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå