Gå til innhold

Få Cocio på boks


Kajac

Få Cocio på boks  

19 stemmer

  1. 1. Vil du ha Cocio på boks i Norge?

    • Ja
      7
    • Nei
      8
    • Cocio? Hva er det?
      4


Anbefalte innlegg

Er det bare meg som har irritert meg over at stort sett alle europeiske land unntatt Norge selger Cocio på boks?

Jeg har i hvertfall. For deg som ikke vet det er Cocio en sjokolademelk av ypperste kvalitet, som pr. idag bare selges på glassflasker i Norge. Det jeg ønsker er å få Cocio på boks i tillegg til på flaske, da boksene er mer praktisk på mange måter.

 

Du kan både gi din stemme her, eller ved å bli medlem i Cocio på Boks i Norge på Facebook her.

Endret av Kajac
Spørreundersøkelse.
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Er det bare meg som har irritert meg over at stort sett alle europeiske land unntatt Norge selger Cocio på boks?

Jeg har i hvertfall. For deg som ikke vet det er Cocio en sjokolademelk av ypperste kvalitet, som pr. idag bare selges på glassflasker i Norge. Det jeg ønsker er å få Cocio på boks i tillegg til på flaske, da boksene er mer praktisk på mange måter.

 

Du kan både gi din stemme her, eller ved å bli medlem i Cocio på Boks i Norge på Facebook her.

 

 

Hmm? Er klar over at innlegget er gammelt, men svarer alikevel. Det er enkelte ting i dette innlegget jeg reagerer på - bla åpenbare faktafeil. Eks. "Er det bare jeg som har irritert meg over at stort sett alle europeiske land unntatt Norge selger Cocio på boks?". Feilen: Cocio selges BARE i Norge, Sverige, Tyskland, Usa og produksjonslandet Danmark. Drikken eksporteres fra Danmark til disse landene, utifra egene erfariringer og Cocios hjemmesider i de respektive landene selges Cocio på boks kun i Danmark og enkelte butikker i Tyskland som har spesialavtale med fabrikken i Esbjerg. Jeg, som deg, er også glad i Cocio, men jeg er ikke for boksene, fordi Cocio ikke inneholdergjevnere, hvilket betyr at det danner seg bunnslam. Enkelte flasker er det så mye bunnslam i at de nesten er ekle. De styrer jeg unna, noe som ikke lar seg gjøre på boks fordi du ikke kan se det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...