potetskrell Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Se første bilde på svart! Se andre bildet på svart! Begge tatt med Zuiko 55mm på f/2 og en eller annen lukkertid.. Takker for kommentarer Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Fine bilder! Men voldtatt av den curly fonten, desverre. Det gule på blomsten ser også ut til å være utbrendt Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 De var i utgangspunktet ikke utbrente. Det er minimalt med utbrente områder nå, men jeg mettet fargene en del, helt opp til hva jeg syntes var pent.. Hører hva du sier om fonten Takk for kommentar Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Muligens ikke utbrent, men for sterk. På det siste bildet. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Jeg er enig med Aak1 - fine bilder, men ødelegges av skriften og i overkant fargemettet blomst på det siste bildet. Jeg ønsker meg også litt mer dybdeskarphet på det siste bildet. På det første bildet er dybdeskarpheten fin, men blir litt skjemmet av de to blomstene "som ikke skal være der", dvs. det er den følelsen jeg får. Har laget "min" versjon, si fra om du vil ha den slettet. På det siste er de mer en del av motivet, særlig i forhold til komposisjonen. Modtalk: det første bildet er dessuten så vidt større en retningslinjene, om man skal være litt pirkete... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå