J@9 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hei! Når jeg rebooter så henger hele systemet seg. Får bare svart skjerm, så skjer det ikke noe mer så må jeg kutte strømmen i noen minutter for å få starta pc'n igjen. Dette skjer til og med i bios. Er det noen som har noen løsninger??? Hovedkortet er nytt, så jeg kan sende det inn igjen hvis jeg må. Bruker Celeron 2.20GHz CPU, 2 stk. TwinMOS PC2300 512MB DDR-DIMM CL2.5 ram brikker, MSI GF-4 TI-4600 128MB-Ram skjerm kort og Et Vapochill PE kabinett som ligger på -20grader til -30grader, så det skulle da være kaldt nok? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Tips 1: Send inn det møkka kortet!! Tips 2: Fort som f**** Tips 3: Hvis du skal kjøpe MSI så kjøper du PE Tips 4: Helst bytt det kortet med et Abit BH7 eller et ASUS...! Har desverre kortet selv...har ikke hatt noen spesielle poblemer med det...men det suger å klokke med pluss det er enkelt ting som ikke vil fungere sammen med dette hk vurderer å kjøpe nytt! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Tips 1: Send inn det møkka kortet!!Tips 2: Fort som f**** Tips 3: Hvis du skal kjøpe MSI så kjøper du PE Tips 4: Helst bytt det kortet med et Abit BH7 eller et ASUS...! Har desverre kortet selv...har ikke hatt noen spesielle poblemer med det...men det suger å klokke med pluss det er enkelt ting som ikke vil fungere sammen med dette hk vurderer å kjøpe nytt! Når det gjelder PE er MSI like stabilt som asus og kan klokkes like langt, har testet dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå