Merathio Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Det er jo allment kjent at man skal blåse PC-en ren, men ikke alle har en kompressor hjemme. Og støvsuging er vanskelig siden det er smått om plass inni kassa, selv med et ekstra munnstykke. Så hvordan rengjør dere pcene deres? Mera :smile: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 rengjør ikke kassa, bare viftene :smile: viftene blåser nemlig alt støvet UT av kassa Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Bruk trykkluft på boks. Du får kjøpt det ganske mange steder, nevner i fleng: Binders Elkjøp Clas Ohlson Biltema Egentlig de fleste kontorutstyrsforr. _________________ A man's character is his fate [ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-01-21 17:41 ] Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Xthal, har du montert en støv- og luft-generator inne i maskinen din? Dersom viftene bare skal blåse luften UT av kabinettet, må jo noe slik være montert :smile: Jeg mener du får kjøpt et sett til støvsugeren som letter støvsuging a PC-en enten på biltema eller Chlas Ohlson. _________________ Byggeren [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-01-21 17:42 ] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 komprimert luft på flaske koster jo ikke mer enn en hundrings, da.. Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 Tenkte ikke på det med komprimert luft på flaske, smart :smile: Gidder ikke plages med støvsugeren mer :razz: Takk for tipset! Mera :smile: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 byggeren: jeg mener det seriøst, jeg har ikke sett antydning til støv i maskina mi engang siden jeg mekka den sammen (seint i fjor sommer) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: On 2002-01-21 17:46, xthal skrev:byggeren: jeg mener det seriøst, jeg har ikke sett antydning til støv i maskina mi engang siden jeg mekka den sammen (seint i fjor sommer) det han hinta til er at du kan ikke bare ha noen vifter som blåser lufta ut uten å få luft inn. Ellers ville du jo fått et vakum inne i kassa til slutt. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Kassa har jo en hel haug med høl som lufta kommer inn i din fjott...... Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Jeg mekka en liten kobling slik at jeg fikk festa en ganske tynn gummislange på støvsugeren, men den kom jeg til stort sett over alt. også brukte jeg trykkluft på resten. Lenke til kommentar
Kasus Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 ta ut kjøleribba og fjern kaninene,er ikke så domt:) Lenke til kommentar
thomaspeck Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Det beste er å bruke trykkluftspray, som du for kjøpt på biltema til 98,- inneholder 400g, eller hos Clas Ohlson for 119, den og inneholder 400g. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Blås deg blå i trynet med sugerør. Så tar du støvsugeren på dottene som faller ned i bunnen av kabinettet. Etterpå kan du feste et tynnt filter/damestrømpe forran luftinntakene for å redusere behovet for rengjøring betraktelig. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Har dere ikke støvsuger som dere kan velge om skal blåse utover/suge innover? Jævelig greit. Og kraftig er den også... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 bruker først en støvklut på tven så tar jeg og drar over hovedkortet og cpu, skjermkort og så ram alt dette mens jeg har ullteppe på rommet og ullsokker og flis beste måten som fins :smile: prøv selv Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 kansje du burde sitte i en sakko-sekk også? kjenner en som skrudde sammen pc'n mend han satt med flis-genser i en sakkosekk (tydelig vis kaldt på rommet?)... iallefall, av en elleranna "merkelig" grunn virka ikkje dataen da han prøvde å skru den på.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå