DalaiLaban Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Heisann! Er det noen som vet steder i Oslo eller akershus som selger sykkelen "NS Bikes Metropolis I Bike 2009". Skriver dette innlegget på vegene av svigersønnen min som er 14år så jeg har ikke noe greie på dette selv. Eventuelt om noen som har noen erfaringer med denne sykkelen. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Special P Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hvorfor kan du ikke bestille på interwebben da? er jo gratis frakt og alt http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=33319 Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Han hadde lyst til å prøve sykkelen før han kjøpte den. Derfor er det greit å ha en butikk å forholde seg til Lenke til kommentar
TomMarius Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Den er desverre ikke å oppdrive i norge med mindre du kjøper den brukt. Men hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg kjøpt den fra Chainreactioncycles, har en Ns suburban selv som har lik ramme og jeg kan bare si at det er en kjempesmooth sykkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå