Gå til innhold

BK: Solnedgang over fitjarøyane.


Anbefalte innlegg

Andre bilde eg legger ut her som eg har tatt, holder fortsatt på med å lære med korleis kamera viker og korleis eg skal ta bra bilder. Så fyr laus med alt dykk har, kritikken er her bare for at eg skal lære av den.

 

Tok dette bildet no dat eg såg sola gjekk ned over øyane, har bare justert det litt i PS for å få det beint.

 

post-96672-1239736713_thumb.jpg

ExposureTime : 1/25Sec

ISOSpeedRatings : 200

FocalLength : 60,00(mm)

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg personlig mener dette faller gjennom i utvalget av lav-sol-bilder, pga manglende blikkfang i bildet. Solen var grei, men det er litt rotete motiv syns jeg.

Har ikke så mye å plukke på selve bildet, (har du Exif?) men syns det ble litt irriterende å nesten se detaljer...

 

 

Men denne kritikken kommer fra en som ikke akkurat har så mye erfaring innen fotografering selv, så ta det med en klype salt. Sikkert andre som har mye mer fornuftig å komme med :D

Stå på!

Lenke til kommentar
Har ikke så mye å plukke på selve bildet, (har du Exif?) men syns det ble litt irriterende å nesten se detaljer...

Lasta ned Exif no, prøvde å legge inn nokon detaljer under bilde. Er ikkje sikker på om det er rett detaljer. Takker for kritikken prøve å tenke på det neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...