IramAK Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei hei. Jeg trenger litt hjelp. Er ei jente som veldig gjerne vil inn i forsvaret nå etter vgs. Jeg har søkt sjøkrigskolen, med operativ marine på første- og ingeniør på andre valget. Det er langt mer enn to mnd siden jeg fikk melding om at søknaden var blitt behandlet og at jeg ville få den tilbake til etterfylling. Mao, det er en god stund siden. Derfor tok jeg en telefon inn til vpv, men fikk kontakt med ei som tydeligvis ikke kunne gi noe ordentlig svar på noen ting. Og for en uke siden sendte jeg en mail, som fikk svar om at spørsmålet er videresendt til vernepliksverket. Noen som vet hva annet som kan gjøres? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ring og mas. Til slutt ender du nok opp med en i andre enden som vet hva h*n snakker om Lenke til kommentar
IramAK Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Men det er så lang kø også.. Begynner å bli litt stresset, når det blir sagt at flere grener er fulle. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det blir ikke bestemt hvem som kommer inn før etter FOS. Så det har ikke noe å si så lenge du søker før fristen, hvilket du har gjort. Lenke til kommentar
IramAK Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Okey. Så jeg har gyldig søknad selv om ikke jeg har fylt ut den resterende informasjonen? Så bra da. Takk for det. =) Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Yes. Så lenge du har registrert søknad før 15. april, så er det greit. Jeg søkte selv her om dagen, og har jo ikke sjans til å få de papirene før etter fristen har gått ut. Lenke til kommentar
IramAK Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Hehe. Ja, ser den. Bare vær forberedt på at det kan ta lang tid da. Hehe. Smil. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg var på opptak på gjennomgående sksk med operativ marine, og jeg ettersendte ikke papirene før jeg var kommet inn på FOS. Da holdt det for dem at jeg bare fikk det fakset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå