Gå til innhold

Dalglish ny brukermoderator


Anbefalte innlegg

Har ikke noe negativt å si, men synes ikke jeg ser så veldig mye av han til daglig, men det kan jo selvsagt være fordi han ikke poster små korte innlegg. Han virker reflektert, og forumet har sårt trengt fotballmoderatorer så forhåpentligvis er dette en vei i rett retning. Jeg er sikker på at Dalglish til tross for at han er en Liverpool supporter :p vil gjøre en utmerket jobb som moderatorer. Jeg håper at han vil lese en del i Manchester United tråden siden det stort sett er den tråden vi har hatt mest problemer med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interressant.

 

Lykke til Dalglish.

 

Gratulerer Dalglish. Nå har vi Tottenham mod(dotten), man utd mod(alastor) og liverpool mod(dalglish). Håper du holder deg seriøs og kan slå ned på oppførsler som ikke hører hjemme, og ikke favoriserer folk fra ditt eget lag.

 

 

Wh1te.

Lenke til kommentar
@SasaB: Haha, da er det greit. Fint å få oppklart det tidlig i tråden. Begynte å lure på hva Dotten drev med. ^^

Så Dotten er en Liverpool-fan? :no:

 

Njet. Av engelske lag er det Tottenham det går i. Jeg vet ikke om det gjorde det bedre eller verre. :)

 

-.- feil klubb i den rette byen. Her snakker vi Arsenal! :) Ærligtalt skuffer du meg veldig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...