Jørgen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har ikke noe negativt å si, men synes ikke jeg ser så veldig mye av han til daglig, men det kan jo selvsagt være fordi han ikke poster små korte innlegg. Han virker reflektert, og forumet har sårt trengt fotballmoderatorer så forhåpentligvis er dette en vei i rett retning. Jeg er sikker på at Dalglish til tross for at han er en Liverpool supporter vil gjøre en utmerket jobb som moderatorer. Jeg håper at han vil lese en del i Manchester United tråden siden det stort sett er den tråden vi har hatt mest problemer med. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 @SasaB: Haha, da er det greit. Fint å få oppklart det tidlig i tråden. Begynte å lure på hva Dotten drev med. ^^ Så Dotten er en Liverpool-fan? Njet. Av engelske lag er det Tottenham det går i. Jeg vet ikke om det gjorde det bedre eller verre. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 han har jeg aldri hørt om eller sett her, men uansett gratulerer Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 On topic: Gratulerer @SasaB: Haha, da er det greit. Fint å få oppklart det tidlig i tråden. Begynte å lure på hva Dotten drev med. ^^ Så Dotten er en Liverpool-fan? Njet. Av engelske lag er det Tottenham det går i. Jeg vet ikke om det gjorde det bedre eller verre. Jeg er Villa-fan, så det er sagt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 @SasaB: Haha, da er det greit. Fint å få oppklart det tidlig i tråden. Begynte å lure på hva Dotten drev med. ^^ Så Dotten er en Liverpool-fan? Njet. Av engelske lag er det Tottenham det går i. Jeg vet ikke om det gjorde det bedre eller verre. Tottenham for life! Gratulerer Dalglish. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Gratulerer Dalglish. Nå har vi Tottenham mod(dotten), man utd mod(alastor) og liverpool mod(dalglish). Håper du holder deg seriøs og kan slå ned på oppførsler som ikke hører hjemme, og ikke favoriserer folk fra ditt eget lag. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hold deg unna veddemålene nå, signaturen din er en skam. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Gratulerer Daglish! Tror det var på tide med litt nytt blod i fotballdelen av forumet. Lykke til! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Som Chelsea supporter får jeg vel si gratulerer, siden du kanskje har en litt dårlig dag i dag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Wut? Er det en fotballdel her? Can't be arsed.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Interressant. Lykke til Dalglish. Gratulerer Dalglish. Nå har vi Tottenham mod(dotten), man utd mod(alastor) og liverpool mod(dalglish). Håper du holder deg seriøs og kan slå ned på oppførsler som ikke hører hjemme, og ikke favoriserer folk fra ditt eget lag. Wh1te. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Har så vidt sett denne brukeren før, så har ikke noe spesielt å komme med utenom å gratulere Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 @SasaB: Haha, da er det greit. Fint å få oppklart det tidlig i tråden. Begynte å lure på hva Dotten drev med. ^^ Så Dotten er en Liverpool-fan? Njet. Av engelske lag er det Tottenham det går i. Jeg vet ikke om det gjorde det bedre eller verre. -.- feil klubb i den rette byen. Her snakker vi Arsenal! Ærligtalt skuffer du meg veldig! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Gratulerer! Flott å se at dere "ansetter" nye moderatorer som kan bidra. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Han virker ihvertfall som sitter med kunnskapen på plass innen sitt fagfelt. Forøvrig heier jeg på the reds. (Forest) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Daglish har gjort en god jobb til nå i alle fall. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har fortsatt ikke sett noe til ham? Holder han seg fortsatt kun i den kategorien jeg hater mest av alle? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har fortsatt ikke sett noe til ham? Holder han seg fortsatt kun i den kategorien jeg hater mest av alle? Nei, han har moderert litt her og der også. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Da har han nok sneket seg unna mine lyse, blå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå