Dotten Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hepp! Dalglish, som hyppig frekventerer blant annet fotballkategoriene, har fintet admins på ræv med tilhørende fulltreffer, hvor han så gikk seirende av og ble brukermoderator. Vi ønsker han velkommen og takker han for at han sier seg villig til å hjelpe til med å gjøre Diskusjon.no enda bedre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har ikke vært borti denne brukeren så har intet negativt å komme med. Gratulerer. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg har heller aldri sett denne brukeren, men han vil sikkert gjøre en god jobb. Man blir jo ikke moderator for ingenting. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ukjent for meg og men*æsj, det samme som de to over. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Mye nye brukermoderatorer for tiden. Har aldri sett noe til Dalglish, men kansje ikke så rart da jeg gir en god dag i fotball. Uansett, lykke til. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg har sett lite til han, men det var litt av en signatur han hadde for en moderator. Manu4life liksom<3 Det er gutta!Hater Looserpool og captain divard, de er høl i huet, supporterne deres er så tragiske lizzom. "verdens beste" ditt og datt.. MURDERERS!! YOU'LL NEVER GET A JOB! Jeg hadde vært sikker på at det var sarkastisk ment hvis han ikke hadde hatt MU-avatar. Er fortsatt i tvil. Lykke til uansett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hadde ikke sett for meg dette, men gratulerer. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kenny Dalglish er en Liverpool-legende. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Han er en av oss, Liverpool-supporterne her på forumet. Avataren og signaturen skyldes et tapt FIFA-veddemål Gratulerer, i alle fall Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 @SasaB: Haha, da er det greit. Fint å få oppklart det tidlig i tråden. Begynte å lure på hva Dotten drev med. ^^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Oi, gratulerer. Bare hold avataren og signaturen, så er jeg glad. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Gratulerer Dalglish. Satser på du er lett å få på gli hvis det skulle oppstå noen uenigheter mellom oss. Er det lov å spørre om det er planlagt en ny United-moderator om ikke så lenge? Liker ikke at det er 2-1 i favør Liverpool (har enda ikke skjønt hvilken side ttt er på). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Er det lov å spørre om det er planlagt en ny United-moderator om ikke så lenge? Liker ikke at det er 2-1 i favør Liverpool (har enda ikke skjønt hvilken side ttt er på). Haha... Ikke nok med at det kreves 40% kvinneandel i diverse styrer osv. Nå skal det tilogmed likestilles på grunnlag av fotball-lagtilhørighet! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Å ja da. Nå skal det nevnes at det er i United-tråden det har vært flest problemer også, så det handler ikke bare om prinsipp og likestilling. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Krever en Arsenal-mod snart også nå! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ja, og alle fotballklubber skal få hver sin mod eller? Må innrømme at jeg ikke har sett den mye moderatoren og vil da ønske han velkommen. Fotballdelen av forumet er ikke det stedet jeg frekventerer oftest. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Nå er jeg aldri på fotball forumet så jeg vet nok ikke hvem det er men, han ble jo moderator så han kan jo ikke være en drittsekk Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Ikke falt deg inn at det var ironisk? :-) Endret 14. april 2009 av Atald Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 @SasaB: Haha, da er det greit. Fint å få oppklart det tidlig i tråden. Begynte å lure på hva Dotten drev med. ^^ Så Dotten er en Liverpool-fan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå