phnx85 Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 pc deler tåler en god del jah. har selv sølt øl på diverse PCI kort, fungerer fint de, enda Hvordan i ALL VERDEN klarte du å søle øl på diverse PCI kort?? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Huff skummelt med PC og drikke(særleg bærbar...vet detta av erfaring) Lenke til kommentar
^Chap^ Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 jeg har mista tastaturet i en bøtte med vann engang....heh jeg dreiv å vaska da jeg fant ut at jeg skulle vaske over knappene også, da klarte jeg å miste hele tastaturet oppi en bøte med varmt vann og Ajax skrudde fra varandre det stakkars tastaturet og tørket godt, med hårføner også yeah! tastaturet overlevde ikke selv om bare den delen som det ikke var elektronikk på datt i bøtta... trykket på "a" og fikk "s", trykket på "s" og fikk "d" osv og så hadde den en lei tedens til å skrive helt av seg selv ente opp med å kjøpe nytt. ganske rart ved tanke på at broren min har klart det samme og hans overlevde... urettferdig! ellers har jeg søla Cola på numpad tastene også, selv med tørking ble disse mega "sticky" mega skjeldent at jeg søler i tastaturet egentlig, enda jeg har drikke forran pcn flere timer om dagen :] btw, tastaturer har en meget god evne til å overleve slag, etter enkelte raseriutbrudd Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hehe - denne tråden får meg til å minnes tastaturet på C64 - det tålte juling det! Ble litt vrien noen av tastene etterhvert da men - skulle vel bare mangle etter xxx antall slag med joysticka. Ellers har jeg sølt kaffe oppi uttallige ganger og aldri fått problemer uansett tastatur. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg har kassert et par tastaturer i min historie ja Er nok en grunn til at jeg aldri vil kjøpe tastatur til over 100,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå