Gå til innhold

Tastaturulykke!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tippa en full kopp i et LogitechDeluxe.

Det er plass til mye kaffe i et tastatur...

Skrudde fra hverandre alle delene og tørka det godt.

Så nesten ut som om putene var vanntette.

Uansett. Tror det skal gå bra så lenge du ikke har søla rundt lampene der elektronikken ligger.

Mitt fungerer altså fremdeles.

Lenke til kommentar
Tippa en full kopp i et LogitechDeluxe.

Det er plass til mye kaffe i et tastatur...

Skrudde fra hverandre alle delene og tørka det godt.

Så nesten ut som om putene var vanntette.

Uansett. Tror det skal gå bra så lenge du ikke har søla rundt lampene der elektronikken ligger.

Mitt fungerer altså fremdeles.

 

puuh...

da kanskje de funker ! sølte maks e halv kopp (resten havnet på bordet og på golvet)

Lenke til kommentar

Sølte cola en gang i mitt tastatur(Toshiba tastatur=dårlig)da skrudde jeg av pc'en med en gang...åpna tastaturet og skylte det med vann fra vasken. Venta til det hadde tørka og derretter plugga jeg det inn i pc'en igjen...funka som bare fahn det :D tror ikke det var det lureste å bruke hårføner slik at kaffien tørker inn i tastaturet...blir jo seigt! :roll:

Lenke til kommentar
Har nettopp sølt kaffe på tastaturet mitt. Har snudd det og tørket det med hårføner. Noen som har vært oppi samme situasjon og som har noen råd?

Er det noen sjans for at tastaturet kommer til å virke igjen?

gjorde akkurat det samme her om dagen.. skjedde mye rart med mitt tastatur, så jeg måtte kjøpe et nytt.. Skal dog prøve å dusje mitt så får jeg se.. :wink:

Lenke til kommentar

Jeg sølte en hel boks cola i tastaturet mitt engang, det var sykt, bare så colaboksen i sakte film, der åpningen faller nærmere og nærmere tastaturet, rakk tilogmed å si til meg selv "kommer det ikke ut noe cola?" før tastaturet var 0.33kg tyngre :lol:

 

Anyway, jeg skrudde av pc'en, røska av alle knappene på tastaturet, tok en fuktig klut og tørket plata, deretter fylte jeg opp vasken og la alle kanppene oppi, tørket alle én og én, før jeg begynte med puslespillet det er å sette alt på plass igjen....

 

Utrolig nok så merket jeg ingenting, ikke én knapp som var klissete. Så jeg er imponert over meg selv og min raske tankegang her!

Lenke til kommentar
AHHH!

 

Dette var en lettelse! tastaturet funker som aldri før  

 

(hvordan kan det ha seg at jeg skriver myyye fortere enn vanlig nå?)

 

....skriver jo ganske rett også! rart!

 

enkelt, kaffe inneholder koffein ;)

 

:lol: ja det er mulig det funker på elektronise deler og ikke bare biologiske :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...