Gå til innhold

Jonas2ks treningslogg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Onsdag 08.12.2010 Uke 3, Dag 2

2x5 Knebøy - 62.5kg

5x5 Markløft - 115kg

5x5 Skulderpress - 45kg

5x5 Nedtrekk - 67kg

Kommentar

Pyramide på mark, press og nedtrekk. Brukte belte på toppsettet på marken. Rakk i bøyen i dag. Mark var tungt, ellers ok med tanke på at jeg er i underskudd. Demotivert for tiden.

Lenke til kommentar

Slenger bare ut en liten oppdatering siden jeg sannsynligvis ikke kommer til å poste noe særlig her før etter nyttår. Lufter tanken for meg selv å ta så og si treningsfri fram til skolestart 10. januar. Juleferien tenker jeg å bruke på å ete og kose meg med masse god mat og ligge nogenlunde på kcal-vedlikehold. Satser da på at motivasjonen er tilbake for fullt til skolestart of har tenkt å gi full innsats for å holde et moderat kcal-overskudd fram til februar-mars. For å så ta en deff til skoleslutt som er i midten av mai.

Vurderer også sterkt tanken på å prøve ut Myo-reps resten av bulken istedefor 5x5. Huet trenger litt variasjon på treningsfronten og Myo-reps høres temmelig interresant ut. Kondisjonen trenger også å forbedres så skal prøve å gjør et par solide grep etter jul der også.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Torsdag 17.03.2011

Skulderpress manualer 10kg x 22 + 20

Nedtrekk 38kg x 25 + 20

Skråbenk manualer 14kg x 22 +20

Foroverbøyd roing 30kg x 25 + 20

Smal benk 30kg x 25 + 20

Kommentar

Smått usikker på antall reps, men alt ligger innenfor området 20-25. Prøver å autoregulere. Ellers er jeg sånn cirka i gang med periodisk faste og deff. Er ikke supernazi på kostholdet, men temmelig sikker på at jeg ligger på kcal-underskudd omtrent hver dag. Men får nok ikke i meg like mye proteiner i forhold til hva som er opptimalt.

Lenke til kommentar

Onsdag 23.03.2011

Biceps 10kg x 20 + 15

Markløft 52.5kg x 20 + 15

Etbeins benpress 58kg x 20 + 15

Legger 118kg x 20 + 15

Ab wheel rollout x 5

Kommentar

Fokuserer på å trene med energioverskudd på treningen siden jeg ligger i kcal-underksudd. Derfor så lette vekter.

Endret av Jonas2k
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Forhåpentligvis back on track for godt nå, men er jo sommer så vet jo aldri.

Usikker på styrkedelen, tok det bare lett for å unngå noe trøbbel pluss at jeg fikk en strekk i låret for et par dager siden. Men treningen i dag var jevnt over tålig lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...