Gå til innhold

Jonas2ks treningslogg

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Onsdag 25.08.2010 Uke 1

2x5 Knebøy - 65kg

5x5 Markløft - 95kg

5x5 Skulderpress - 35kg

5x5 Nedtrekk - 47kg

Kommentar

Endelig tilbake for fullt! Har nå flyttet på folkehøyskole hvor jeg går på en slags treningslinje så nå trener på elixia. Blei mer skuffet enn imponert over senteret. Tenkte å starte litt lett denne gangen, men var visst litt tungt alikevel. Fucked upped vekter på nedtrekken på senteret. Pyramide på mark, press og nedtrekk.

Endret av Jonas2k
Lenke til kommentar

Fredag 27.08.2010 Uke 1

5x5 Knebøy - 82.5kg

5x5 Benkpress - 62.5kg

5x5 Liggende roing med bryststøtte - 18kg

Kommentar

Pyramide på bøy, som også var ganske tung. Ellers en helt grei og lett økt. At bøyen var så tung kan skyldes at jeg hadde halvannen time med spinning igår til sammen og en saltime på elixia idag.

Lenke til kommentar

Makset på mark i dag siden vi hadde egentrening på elixia på skolen og jeg trente igår. Klarte 140 kg! Prøvde på 150 kg som er målet mitt for i år, men det var ikke sjangs. Er temmelig fornøyd med 15 kg økning siden sist med tanke på at jeg ikke har trent skikkelig siden russetiden (april). Tror 150 kg er overkommelig til jul!

Lenke til kommentar

Fredag 03.09.2010 Uke 2

5x5 Knebøy - 87.5kg

5x5 Benkpress - 70kg

5x5 Liggende roing med bryststøtte - 20kg

Kommentar

Pyramide på bøy, benk og roing. Måtte rekke en power time på elixia så hadde kun 30 minutt til rådighet så ble en ganske tung trening med små pauser. Flere enn meg som misliker saltimene på elixia, når det kommer til styrketimene så virker det som om all fokus er på å få pump og utholdene styrke. Blærh. Kjenner det forøvrig faen så godt i ryggen etter marken i går, heldigvis på det jeg tror er en god måte :)

Endret av Jonas2k
Lenke til kommentar

Tirsdag 07.09.2010 Uke 3

2x5 Knebøy - 70kg

5x5 Markløft - 105kg

5x5 Skulderpress - 40kg

5x5 Nedtrekk - 57kg

Kommentar

Pyramide på mark, press og nedtrekk. Tung og deilig trening i dag. Måtte ta treningen i dag siden jeg skal på topptur til Galdhøpiggen og Besseggen de neste dagene :D

Lenke til kommentar

Søndag 12.09.2010 Uke 3

5x5 Benkpress - 75kg

5x5 Liggende roing med bryststøtte - 20kg

Kommentar

Pyramide på benk og roing. Måtte ha litt hjelp på siste reppen på benken, var slapp og energiløs på dagens trening. Droppa knebøyen da jeg har vært på topptur til Galdhøpiggen og Besseggen på torsdag og fredag.

Lenke til kommentar

Mandag 20.09.2010 Uke 4

5x5 Knebøy - 95kg

3x5 Benkpress - 80kg

5x5 Liggende roing med bryststøtte - 24kg

Kommentar

Pyramide på bøy, benk og roing. Bøyen var sånn tålig, brukte belte. Stressa litt med benken så klarte kun 3 reps, den fjerde trengte jeg hjelp på. Så framover blir det 3 rep på benken fram til stagnering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...