Gå til innhold

Jonas2ks treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mandag 01.02.2010

 

3x10 Knebøy - 67.5kg

3x10 Dips - bw

3x10 Roing bredt grep - 65kg

3x10 Arnoldpress - 15kg

2x60 sec. Planken

Kommentar

Formen er virkelig tilbake, kjenner at jeg har litt å gå på når det gjelder bøy og en god del på dips. Fikk faktisk skryt for å ha veldig god teknikk i knebøy av en instruktør på senteret :D

Lenke til kommentar

Det var den fettklypa ja.. Må vel få prøvd å bestilt den snart. Men sånn rent synsmessig så ser det ikke ut som jeg har lagt på meg så altfor mye fett. Omkresten har jeg aldri målt, så null idé hvor mye jeg har økt der. Vekta ligger på ca 72, glømte å veie meg i dag så tar det i morgen.

Lenke til kommentar

Onsdag 03.02.2010

 

3x10 Knebøy - 70kg

3x10 Dips - bw

3x10 Roing bredt grep - 70kg

3x10 Arnoldpress - 17kg

2x70 sec. Planken

Kommentar

Dips var lett, knebøy er det litt til å gå på, mens roing og arnold var drittungt! Vurderer å holde meg edru ut treningsprogrammet fordi formen er så mye bedre uten helgefyll.

Lenke til kommentar

Mandag 08.02.2010

 

4x5 Knebøy - 70kg

1x15 Knebøy - 55kg

4x5 Dips - bw + 10kg

1x12 Dips - bw

4x5 Roing bredt grep - 70kg

1x15 Roing bredt grep - 50kg

4x5 Arnoldpress - 15kg

1x15 Arnoldpress - 12.5kg

3x12 Reverse Crunches

Kommentar

Grei økt idag, fikk god pump i alle øvelsene. På dipsen brukte jeg en kjetting på som var på senteret som jeg hang rundt nakken og hang på vekter gjennom den. Behagelig? Nei. Effektivt? Ja.

Endret av Jonas2k
Lenke til kommentar

Onsdag 10.02.2010

 

4x5 Knebøy - 75kg

4x5 Dips - bw + 11.25kg

1x12 Dips - bw

4x5 Roing bredt grep - 70kg

1x15 Roing bredt grep - 50kg

4x5 Arnoldpress - 15kg

1x15 Arnoldpress - 12.5kg

3x30sec Situps/Crunches/sykling i luften/Planken

Kommentar

God økt i dag, men glømte dropsettet på knebøy. Mageøvelsene var forholdsvis tunge, men ikke så tunge som jeg fryktet :p

Endret av Jonas2k
Lenke til kommentar

Progresjonen er litt større på EM, du må spise nok /holde overskuddet for å kunne klare den om du har rett RM /ikke klare en eneste rep til over RM om du fikk en million.

 

Det lønner seg å ha 2 rep i reserve når du regner ut RM så slipper du å stoppe opp i uke 3 eller ikke klare noen ting på en dårlig dag.

Lenke til kommentar

Av sedvane poster jeg min lille progresjon i din post iom at jeg ikke orker å ha en egen tråd :p

Jeg hadde 1 dag av uke 6 på min 2 RYP-gjennomgang i går (kjører en blanding av grunnprogrammet og EM), og for første gang klarte jeg ikke å følge progresjon :(

Måtte gi opp på dips (bw +35kg), og chins (-10kg). Liten nedtur, men det var vel ikke annet å vente siden jeg nå har ligget i kaloriunderskudd siden nyttår, etter å ha overdrevet bulkingen litt i høst... (gått ned 7kg siden 27/12). Har som mål å gå ned ca 1kg i uken frem til jeg begynner å få kontroll (orker ikke superslankern til våren). Kommer nesten helt sikkert til å kjøre RYP enda en runde før jeg evt. prøver noe annet litt senere.

 

Siste uke av programmet jeg har kjørt ligger under her. Helt klart alt for mye, og treningene har vært grusomt tunge (og for lange), men nå er det snart ferdig heldigvis.

post-84778-1265834347_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...