Kevlar Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Poenget var vel at selv om Komplett lett kunne skyldt på brukerfeil eller whatever( hadde tross alt brukt kortet i 3 måneder før det krasjet), var de istedet imøtekommende og ga meg et nytt kort. Jeg sa i returmailen at de gjerne kunne prøve å reparere det og at jeg kunne betale for dette hvis det ville bli billigere enn å kjøpe et nytt, men så ga de meg et nytt i stedet, uten noen slags krav etter penger fra meg. Syns da dette er mer enn "det minste man kan vente seg", og som jeg sa, de fortjener ros for superduper service. Synd at ikke alle er like heldige, men som noen sa over her, de driver stort Lenke til kommentar
jahnv Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Komplett yter fantastisk service! Har benyttet butikken fra dag en og utmerket service, hjelp og veiledning har alltid vært prioritert. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 janv, service er noe som trer i kraft når noe er galt med produktet. hjelp og veiledning gir ALLE butikker deg, for de vil jo selge deg noe. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 har bare gode erfaringer med komplett jeg (nesten, ikke alltid like behjelpelige over mail men det er så) har handlet mye hos dem og har hatt noen returer med de har gått sånn passe kjapt har levert inn amden min tre ganger fordi den har død og fått ny hver gang Lenke til kommentar
sof Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 _må_ bare si det, siden det skrytes _vel_ mye av komplett her... PSDATA er mange hakk vassere i alle ledd, og jeg _tror_ antallet "uheldige" retursaker der er langt færre enn på Komplett. (ja, også sett i forhold til omsetningsforskjeller). Men all ære til Komplett.no i denne saken :-) sof Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 De har vel bare gjort det som skulle anses å være 'normalt' å gjøre. Og da går man ut å sier at man elsker dem når de først gjør noe etter boken. Lenke til kommentar
goose Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Komplett yter fantastisk service! Har benyttet butikken fra dag en og utmerket service, hjelp og veiledning har alltid vært prioritert. Enig der,men det er en ting jeg irriterer meg over komplett og ikke bare komplett egentlig. Det gjelder alle data webbutikker. Alle selger kamera men dem klarer jo F... ikke ta bilde av produktet sitt og når dem først tar bilder så tar dem bilder av esken om det hjelper mye lissom! Slik har jeg blitt "lurt" av MPX fordi deres 9500 kort så ut som den hadde L plassering av minnebrikker på bilde men når jeg fikk kortet så var det helt annerledes... Så er lite tips til webbuttikene. TA BILDER AV KORTENE OG IKKE ESKENE! (Esken kaster men alikevel kort tid etterpå) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har aldri hatt problemer med retur hos Komplett.no. Alt har gått smertefritt og raskt. Komplett har forøverig solgt alle butikkene sine nå. Pris: 13 millioner. Like greit, da de har fått mye pepper pga dårlig oppførsel, etc. av noen ansatte i noen butikker. Lenke til kommentar
knutbarnesen Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Komplett er den desidert beste webshoppen på Service, helt uslåelig. Hvis jeg har vært plaget med noe utstyr, så har jeg bestandig fått nytt, uten noen form for diskusjon! Har sendt inn retur og ventet i noen uker som det tar å få ting til Nord-Norge, og fått nytt utstyr.. Har vært Strømforsyning, Skjermkort, CD-Plater.++ Er utrulig godt fornøyd med komplett.. De er helt suveren.. Komplett.no er det beste valget hvis du skal velge webshoppe er min mening.. Terningkast 6 Knut B Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Skjønner jo det er grunn til å ta av når komplett for en gangs skyld holder det de lover. Det er jo slik som med jul og nyttår, moro fordi det skjer så sjelden. Men skal egentlig det være nødvendig å opprette en egen skrytepost pga dette? Mangen her på forumet har særdeles dårlige erfaringer med komplett. Derfor kan det virke svært provoserende at du framstiller de som guder for INGENTING. Skulle alle holdt på slik måtte vi opprettet et nytt forum, med stor lagringskapasitet. = <--- din hånd oo===) <-- din penis <---> <- bevegelse --------- | | | | | | |o | | . | <--- rommet ditt | | | | | | | | --------- gå dra deg litt, du trenger å få ut litt av ditt premature sinne Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 De har vel bare gjort det som skulle anses å være 'normalt' å gjøre. Og da går man ut å sier at man elsker dem når de først gjør noe etter boken. JA JA kjelighetens veier er uransakelige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå