Kevlar Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Komplett har behandlet meg så bra etter at hovedkortet mitt sluttet å fungere at de virkelig fortjener ros! Innen rimelig tid fant de feilen og sendte meg et nytt, uten problemer eller drøying. Det er ikke rart Komplett går bra hvis de har denne policyen på alle deler av bedriften. Ingen tvil om hvor jeg handler neste gang! Stå på Komplett! Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Skjønner jo det er grunn til å ta av når komplett for en gangs skyld holder det de lover. Det er jo slik som med jul og nyttår, moro fordi det skjer så sjelden. Men skal egentlig det være nødvendig å opprette en egen skrytepost pga dette? Mangen her på forumet har særdeles dårlige erfaringer med komplett. Derfor kan det virke svært provoserende at du framstiller de som guder for INGENTING. Skulle alle holdt på slik måtte vi opprettet et nytt forum, med stor lagringskapasitet. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 fint for deg. jeg har god erfaring med komplett selv. og jeg har nettop sendt inn en "død" harddisk selv, så jeg får se om de opprettholder sitt gode rykte... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 jeg sente inn skjermkortet mitt en gang.. det gikk greit.. vel tok vel 1 ½ uke men det ble ordna.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Komplett har behandlet meg så bra etter at hovedkortet mitt sluttet å fungere at de virkelig fortjener ros! Innen rimelig tid fant de feilen og sendte meg et nytt, uten problemer eller drøying. Det er ikke rart Komplett går bra hvis de har denne policyen på alle deler av bedriften. Ingen tvil om hvor jeg handler neste gang! Stå på Komplett! Halleluja, et guds under har skjedd. Synd de ikke har skjedd de gangene jeg har sent i retur da har det gått ca 30 dager + postgang ikke mye å rope hurra for. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Skjønner jo det er grunn til å ta av når komplett for en gangs skyld holder det de lover. Det er jo slik som med jul og nyttår, moro fordi det skjer så sjelden. Men skal egentlig det være nødvendig å opprette en egen skrytepost pga dette? Herregud, la nå gutten/jente/ellerhvadeter uttale seg om websjappa da! Du dør ikke av det og forumet har bare godt av litt liv. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Skulle ønske jeg opplevde sånne "under" jeg og! Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 har hatt en del returer på komplett. både Web shopen og butikken deres i bergen. Har aldri hatt noen problemer med det! Alle store innkjøp går på weben mens små kjøp tar jeg på vei hjem fra jobb i butikken deres. Men jeg forstår jo og at golk har hatt sine problemer med komplett. men en trenger da ikke rope ut hver gang de gjør noe bra eller galt. tror de færreste bryr seg Lenke til kommentar
kommers Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 må bare si at man må da ha like mye lov til å si ifra når komplett yter god service, som når de ikke gjør det. kan dessuten fortelle (til de som ennå ikke har hørt det) at komplett planlegger å legge ned alle sine 6 tradisjonelle butikker i norge, og vil i fremtiden satse 100 % på webhandel. avvikling skal foregå innen mai 2003, og de skal samtidig bytte navn. (leste det på digi.no , litt rart at ikke hw.no ikke har fått med seg dette) vil forøvrig tippe at det nye navnet vil bli et "abstrakt" navn (doh!), et sammensurium av to eller flere ord som skal gi assosiasjoner til data-ord, web-handel eller andre relaterte ord, men som egentlig bare blir et helt meningsløst navn. det er bare så typisk såkalte "internettselskaper". noen som har noen andre synspunkter? Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Har selv handlet 4 ganger hos komplett. en av gangene var et hk ødelagt. Hadde ikke tid til å vente til at de skulle sjekke det for feil. Så jeg betalte heller for 1 til nytt kort. Så når de hadde sjekket det andre for feil så satte de inn pengene på min konto dette tok 3 dager. Så jeg er veldig fornøyd med komplett. Har bare gode ting å si om komplett. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Denne posten sier igrunnen litt om hvor gale webshop-siturasjonen er blitt i norge. Folk feirer når de får det de har rett på! Skryt bør isåfall skje ved eventuelle ekstraytelser fra butikkens side. Ikke ved EN gjennomført handel. Eller at butikken ikke ble forsinket ved utlevering av en vare ved kjøp. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Har handlet temmelig mye hos Komplett uten noen form for problemer. Sjekket nettopp status på en ordre jeg har inne og så at jeg har handlet for i underkant av 40.000,- til nå i år... uten problemer av noe slag. (Omin var ikke plukket enda, håper det skjer i morgen slik at 1 mai kan brukes til noe fornuftig.... om posten og pakke gudene vil ) Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 komplett har dårlig service, sendte inn hket mitt pga føkked up, det tok 2 uker før de i det heletatt gadd å se på det. Etter enda en uke fikk jeg melding om at HK testet "ok". MY ASS?!! Jeg gikk så til komplett for å hente hket, og det første som skjer når jeg putter det inn i maskina mi igjen er at jeg får 3 pipelyder. "RAMMEN ER ØDELAGT, ELLER IKKE SATT INN KORREKT" Huff! samma problem jeg alltid har hatt.. Nei, rammen ER IKKE ødelagt, har testet den på flere andre maskiner. crappy shit sier jeg. Så jeg ringer komplett, spør hva jeg skal gjøre med dette. Da sier de at jeg skal komme innom med hele pcen, så jeg drar ut hket, cpu, ram etc. og reiser tilbake til komplett. Når jeg endelig er framme, etter 3 timer på toget pga. instillinger osv, får jeg beskjeden: Nei, vi kan ikke garantere at alt er kjøpt her, og dermed kan testen av pcen komme opp i 1500,-! yeah right, drekki eller? sier jeg, så jeg drar tilbake.. PS hadde også kviteringene men neida.. huff.. aldri mer komplett på meg. IDIOTER!! Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Komplett gjør bare det de er pålagt å gjøre dersom f.eks en vare som ble solgt var ødelagt så må dere ikke bli forbauset om dere får sendt en ny en i retur eller begynne å prise komplett for det. 3dfxcool derimot kan man skryte av god service, bestilte kabinett derfra og dagen etter så var den i posten, kan ikke huske at komplett har fått til noe sånt. Så jeg vil nok tro at de fleste webshoper ligger på en ganske lik linje, noen er bedre på en ting mens andre er bedre på andre ting. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Skal også sies de har en tendens til å bare sende den varen til en annen kunde. Dette gjelder også hovedkort, har lest mangen som har opplevd dette (feilen ikke er rettet osv) for å håpe at det er en mindre kompetent bruker som enten ikke merker feilen eller tror det er hans egen. Har jo vært flere saker oppe med dette der brukere har fått uformaterte harddisker med private data fra en annen bruker når de har kjøpt en ny disk! Lenke til kommentar
kommers Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 ikke for å forsvare komplett på noen som helst måte eller noe sånt... men tror grunnen til at servicen hos komplett har gått såpass ned de siste årene er fordi de rett og slett har så stor omsetning, så mange kunder, at de ikke klarer å yte god service til alle, at de på en måte har vokst seg så store at servicen ikke betyr noe uansett. alt for mange handler der. etterhvert som uheldige folk innser det, bytter dem til en annen butikk neste gang, slik at kundemassene minker, og komplett etterhvert vil være i stand til / avhengige av å yte god service igjen. problemet er bare at hvis "alle" bytter fra komplett til samme webshop, så vil kanskje det samme problemet oppstå der, og da capo... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 ikke for å forsvare komplett på noen som helst måte eller noe sånt... men tror grunnen til at servicen hos komplett har gått såpass ned de siste årene er fordi de rett og slett har så stor omsetning, så mange kunder, at de ikke klarer å yte god service til alle, at de på en måte har vokst seg så store at servicen ikke betyr noe uansett. alt for mange handler der. etterhvert som uheldige folk innser det, bytter dem til en annen butikk neste gang, slik at kundemassene minker, og komplett etterhvert vil være i stand til / avhengige av å yte god service igjen. problemet er bare at hvis "alle" bytter fra komplett til samme webshop, så vil kanskje det samme problemet oppstå der, og da capo... Er det derfor "sjefen" sjøl stod frem i et intervju her på forumet og fortalte at de hadde en behandlingstid på 3 dager,tullprat. Saken er den at service koster forhldsvis mye og er en post det er lett å kutte i for å maksimere fortjenesten, noe komplett har oppdaget for lenge siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Komplett har behandlet meg så bra etter at hovedkortet mitt sluttet å fungere at de virkelig fortjener ros! Innen rimelig tid fant de feilen og sendte meg et nytt, uten problemer eller drøying. Det er ikke rart Komplett går bra hvis de har denne policyen på alle deler av bedriften. Ingen tvil om hvor jeg handler neste gang! Stå på Komplett! Helt enig med deg der. Komplett.no har jeg aldri hatt noen problemer med og jeg handler alt derfra(ikke vann- og mod løsninger da) Retur går som en drøm og de leverer kjapt. Noen ganger kan jeg skjønne at det tar litt tid for noen. De gutta kjører jo stort opplegg Stå på komplett.no Lenke til kommentar
nivve Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Har selv handlet fra komplett for ca 60 000 kr over noen år. Mitt inntrykk: Noe dyrere enn resten av webshop'ene. Veldig raske til å postlegge/sende/få varen til kunden. Vanskelige når det kommer til retur. Min retur tok over 3 måneder. Greie over telefon. Kjappe svar i mail. Utrolig utvalg av varer. Man føler seg etter hvert *hjemme* på hjemmesida deres. Har sett plagiat av komplett.no's design. Forståelig. De har butikk i trondheim, ikke langt unna der jeg bor. De har ordnet med fancy kø-system, så kundene skal bli raskere ekspedert ~,~ Jeg fortsetter å bestille fra komplett.no, anbefaler også kamerater å gjøre det. Ingen er perfekte, komplett er nært perfekt. -nivve- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå