laowi Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Heisann! Som sagt da så er jeg på jakt etter ny musmatte. Hva kan dere anbefale? Har sitt litt på denne. Noen som har erfaringer med denne og kan si litt om de positive og negative sidene? Ellers er det bare å slenge på med musmatter. Helst kom med et argument for hvorfor den musmatta er bra osv. Lenke til kommentar
Torefos Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Har Qpaden, den er utrolig bra om musa/glidsa passer. Hos meg fungerer den utmerket med Razer Deathadder. Mens min MS Intelli 3.0, glir ikke godt i det hele tatt. Så kansje du skal føre på hvilken mus du bruker? Endret 14. april 2009 av Torefos Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg har nøyaktig den musematten du linket til, jeg bruker en Logitech G5 på den og de passer utrolig godt sammen. Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har Samme som Blink 182. og når du får på glidza som følger med musematta på g5en = Herli Utrulig fornøgd, fint å berre kunne rulle den i hop Lenke til kommentar
Torefos Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Du får med noen ørsmå glids med i pakka. Så du kan eventuelt prøve de. Eller så får man jo kjøpt store gode glids for seg. Musematta er iallefall knall EDIT: Men jeg ser nå på min at den begynner å bli litt sliten i kantene. Ikke at det gjør meg noe men EDIT: Nesjen92 var før meg. Endret 14. april 2009 av Torefos Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har samme musematta sammen med intelli 3.0 og glidz, fungerer helt perfekt. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har Samme som Blink 182. og når du får på glidza som følger med musematta på g5en = Herli Utrulig fornøgd, fint å berre kunne rulle den i hop Da ble vi tre... Lenke til kommentar
Insan3 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Razer Goliathus Alpha Control.. Mamoz.no Lab-utviklet av Razer's vitenskapsmenn, og godkjent av de største navn innen profesjonell gaming i dag, har Razer Goliathus™ Control Edition forbedret presisjonen og følsomheten til gaming-grade mus uten å få overdreven slitasje, treghet eller for tidlig forringelse av overflaten. Den turneringsavstemte tekstur vevning gjør at mus - uavhengig av sensortype - registrerer de minste bevegelser, og derfor gir den musen enestående målsøking og sporingsnøyaktighet, mens den opprettholder en perfekt, kontrollert og jevn glidning. - Mål: 444 x 355 x 4,3 mm. 300 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå