Jo Are Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei Har muligheten til å kjøpe en gammel xbox crystal, og ønsker å modde den. Jeg fant da denne modden og lurer på hva den vil gi av ekstra funksjoner. Lurer også på om den er vanskelig å installere og om man behøver spesial skrujern. Takk for svar Lenke til kommentar
bas Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Helt kurant chip. En grei jobb, vel og merke hvis du kan lodde. Det er knøttsmå loddepunkter som helst krever riktig type loddebolt (spiss) og egnet kabel. Har en crystal selv med samme chip, funket som fjell det. Endret 14. april 2009 av bas Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Har aldri loddet før, så det kan jeg nok ikke nei Det jeg er ute etter er en chip som lar meg spille backup spill og lar meg instalere custom firmware, men som samtidig ikke er så alt for vanskelig å sette i. Kan skru opp konsollen og koble i kabler og slikt, men ikke lodding Finnes det en slik chip? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ja, men nei, de loddefrie chipene er dårlige, og funker som regel ikke skikkelig... Du får sende den til noen som kan det... Jeg kan være behjelpelig om du ønsker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå