ostenxx Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei. Vet dere om nettbutikker som selger de beste playstation 2 spillene? Tenker da særlig på Gran Turismo 4, Metal Gear Solid 2 & 3, Final Fantasy- serien osv.? Jeg har tidligere hatt playstation (første maskinen) og stod over playstation 2 perioden. Playstation 2 koster nå 800 kr for selve konsollen, og jeg synes det hadde vært kjekt å gå til anskaffelse av denne og noen medfølgende kvalitetsspill. Jeg har sett gjennom flere ulike norske nettbutikker, men de fleste har sjelden alt dette inne på lager. Bør jeg derfor se på en utenlandsk nettbutikk? Håper noen kan hjelpe meg med dette! Mvh. Øystein Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Nettbutikk blir veldig vanskelig å finne alt samlet. Men Gamestop regner jeg med har masse av disse brukt osv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Enhver gamestop butikk har nok noen hundre PS2-spill i brukthylla. Men de har ingen nettbutikk i Norge, kommer bare til den amerikanske nettbutikken. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kan jo nevne www.play.com. Har ikke noe erfaring med denne siden selv, men har lest mye bra om den. Har akkurat bestilt noe selv så vi får se hvor pålitelig den er. Er veldig lave priser i tillegg til fri frakt Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 trur ikke gamestop har ff spill,siden de er så sykt populære,men gt serien er nok på gamestop,jeg har alltid sjekka hos spaceworld og musikkverket etter ff spill og de har de som regel. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Spaceworld Megastore i oslo har en helt monter full av FF7-spill til PS1. Men de er stengt pga flytting nå. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Videogamesplus.ca er ei kjempe side! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Nettbutikker og gamestop/eb games. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå