Data_Timon Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Hei denne tråden er helt unyttig, men jeg ville bare se hvor mange vitser folk i norge kunne. Har du hørt om mannen som sov så langt ut på morgenkvisten, at den brakk Endret 14. april 2009 av Data_Timon Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Data_Timon Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Takk for det Lenke til kommentar
vitseministeren Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 alle barne tisset untatt kåre han ble våt i håret hahahahaha Lenke til kommentar
Jakma Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Vet du hvorfor julenissen har så store baller? Han kommer bare en gang i året. Lenke til kommentar
bossen123 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 alle barna fikk sexundervisning på skolen men ikke karen hu fikk av bestefaren ,Alle barna stekte mat men ikke anna hu var steike panna:D:X .Alle barna hørte på lærern uten jo han sto og lo Lenke til kommentar
Data_Timon Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Hva er forskjellen på en penis og en oppvask? Oppvasken kan stå til i morgen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hva er det som rimer på vindu? Du tenkte nok hindu ja, men det er is som rimer på vinduet Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hva heter nissen til fornavn? Lenke til kommentar
Data_Timon Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Hvor kommer Jødene fra? Jewpiter hvem er mest islamist i Norge? Kong Hallall Hvilken te drikker alkoholikere mest? GT alle barne kom igjennom svingdøren untatt mikkel, han mistet en testikkel Endret 17. april 2009 av Data_Timon Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 alle barna knulla, utenom Knut han fikk ikke kuken ut, værre med Linn hun fikk ikke fitta inn. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hva er det som rimer på vindu? Du tenkte nok hindu ja, men det er is som rimer på vinduet Hva er det som rimer på trikken? Det er vinduene Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 To eldre menn var ute på jakt. Plutselig besvimte han ene (sikker på grunn av hjerteproblemer). Han andre blir helt fortvilet, finner frem mobiltelefonen, og ringer 113. "Hallo, hva kan jeg hjelpe deg med?" spør dama i den andre enden. "Vennen min har nettopp besvimt! Hva skal jeg gjøre!?" "Så, så ... ro deg ned. Okay, det første du skal gjøre er å sjekke om vennen din er død." "Greitt," svarer mannen, og går fra telefonen. Dama i den andre enden hører plutselig et skudd, etterfulgt av at mannen plukker opp telefonen, og sier med gråten i halsen: "Ok, hv... hva gjør jeg n.. nå?" Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 alle barna knulla, utenom Knut han fikk ikke kuken ut, værre med Linn hun fikk ikke fitta inn. Inn i hva? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 alle barna knulla, utenom Knut han fikk ikke kuken ut, værre med Linn hun fikk ikke fitta inn. Inn i hva? Nei... Si det Lenke til kommentar
vistnes Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvorfor tok Hitler selvmord? - Gass regninga kom! Alle bare hadde internett untatt Jøgga, hans va "BØGGA"! Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Skal jeg fortelle deg en vits? Kamera uten blitz Skal jeg fortelle deg en annen? Smil da for svarte faen Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Skal jeg fortelle deg en vits? Kamera uten blitzSkal jeg fortelle deg en annen? Smil da for svarte faen Skal jeg fortelle deg en vits? Katta med slips Skal jeg fortelle deg en annen? fy faen Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Skal jeg fortelle deg en vits? Kamera uten blitzSkal jeg fortelle deg en annen? Smil da for svarte faen Skal jeg fortelle deg en vits? Katta med slips Skal jeg fortelle deg en annen? fy faen Skal jeg fortelle resten? rompa til presten Skal jeg fortelle slutten? pikken til gutten Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Skal jeg fortelle deg en vits? Kamera uten blitzSkal jeg fortelle deg en annen? Smil da for svarte faen Skal jeg fortelle deg en vits? Katta med slips Skal jeg fortelle deg en annen? fy faen Skal jeg fortelle resten? rompa til presten Skal jeg fortelle slutten? pikken til gutten Skal jeg fortelle mer? lillebroren til per Skal jeg forklare alt? Kringle med salt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå