Gå til innhold

BK: Mitt øfrste dråpebilde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var veldig kornete. Hvilken iso brukte du og kansje du burde hatt en mindre blender for mer dybdeskarphet.

Tips: Stativ Blitz/er. Prøv forskjellige, vinkler, beholdere, dybde på vannet, forskjellige væsker/farger)

Off topic

Så på timewarp programmet på discovery hvordan de tok bilde av en dråpe som koliderte med dråpen som spretter oppigjen fra vannbadet. Det var kjempetøft. De slapp ca 10dråper i sek. Men hadde god hjelp av høyhastighetskamera slik att man slipper timingproblemene.

Endret av Phaser_
Lenke til kommentar
Det var veldig kornete. Hvilken iso brukte du og kansje du burde hatt en mindre blender for mer dybdeskarphet.

Tips: Stativ Blitz/er. Prøv forskjellige, vinkler, beholdere, dybde på vannet, forskjellige væsker/farger)

Off topic

Så på timewarp programmet på discovery hvordan de tok bilde av en dråpe som koliderte med dråpen som spretter oppigjen fra vannbadet. Det var kjempetøft. De slapp ca 10dråper i sek. Men hadde god hjelp av høyhastighetskamera slik att man slipper timingproblemene.

Hei, takk for svar. Jeg er ikke sikker på hva ISO'en sto på, hvilken Iso'en burdet det stå på?

Jeg så også på det programet det var derfor jeg ble inspirert til og ta et dråpe bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...