idunk Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 På min Nokia 5800 har jeg prøvd og innstalere Scalao photoflow som jeg finner under Last ned i menyen. Det har gått greit å laste photoflow og en del andre program, men når jeg skal innstalere dem får jeg beskjed om at sertifikatet er utgått. Telefonen ble kjøpt hos netcom for ca 2-3 uker siden Er det noen som kan hjelpe meg. PS: Er ellers veldig fornøyd med mobilen Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Hvilken software versjon har du? Tipper du trenger en update. (For å sjekke SW versjon, tast *#0000# på telefonen, V 20.0.012 er siste versjon pr dags dato.) Scalado's PhotoFlow virker fint hos meg, ingen installasjon problemer. (Du kan også sjekke Photo Browser som et alternativ som ligger på Nokia Beta Labs.) Endret 14. april 2009 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 samme problemet,men jeg får ikke oppdadert min?noe tips Lenke til kommentar
idunk Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 samme problemet,men jeg får ikke oppdadert min?noe tips Fikk løst problemet med å laste ned nyeste oppdatering ned på PC (135 mb) koblet deretter mobilen til pc og kjørte oppdatering min versjon er nå 20.0.012 Til deg som ikke fikk oppdatert, prøv å laste oppdateringen ned på pc først for deretter å koble mobil til pc Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg har installert photoflow jeg også, men synes bildegalleriet i telefonen er mye bedre å bruke. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Selv likte ikke jeg heller photoflow. Derimot virker photobrowser som Dain Bramaged linker til utrolig lovende. Er tydelig på betastadiet, men ser ut til å ha bra potensial! Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 hvor laster jeg ned den da? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 hvor laster jeg ned den da? Ligger link i andre post. Hvorfor får du ikke oppdatert telefonen? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Du laster det ned fra menyen på telefonen. Hovedmeny og last ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå