Dragen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvorfor tester dere ikke hovedkort lenger? Ser at dere har testet tre kort i år, og alle tre bruker Intel X58. Hva med å teste noen AMD-kort? Og hva med noen med rimelig pris? 2000,- er ganske drøyt for et hovedkort synes jeg, og de jeg har snakket med har brukt HW sine tidligere tester som grunnlag for innkjøp av PCer, men de kan ikke gjøre dette lenger da testene er sjeldene og i en prisklasse som rett og slett er for høy. Da er det litt greit om dere går tilbake til rota og tester det hvermannsen faktisk har råd til. Så, kan dere teste noen AMD-kort til en hyggelig pris (under 1000,-) snart? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hvorfor tester dere ikke hovedkort lenger? Ser at dere har testet tre kort i år, og alle tre bruker Intel X58. Hva med å teste noen AMD-kort?Og hva med noen med rimelig pris? 2000,- er ganske drøyt for et hovedkort synes jeg, og de jeg har snakket med har brukt HW sine tidligere tester som grunnlag for innkjøp av PCer, men de kan ikke gjøre dette lenger da testene er sjeldene og i en prisklasse som rett og slett er for høy. Da er det litt greit om dere går tilbake til rota og tester det hvermannsen faktisk har råd til. Så, kan dere teste noen AMD-kort til en hyggelig pris (under 1000,-) snart? Hepp! Liten selvmotsigelse der? Uansett, flere hovedkorttester er på vei. Nå er det vel et DFI-kort som er under lupen, og hvis jeg husker riktig ligger det et AMD-kort på vent også. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Woohoo! Håper de kommer før skattepengene kommer. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det gjør jammen jeg også... hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå