joakimahj Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei, vil du være med og lage en historie? Jeg vet det finner tråder om dette før, men jeg ville bare lage en til og se hvordan historien blir. Siden noen av dere der ute "hater" at det finnes flere slike tråder, trenger dere ikke og kommentere denne tråden! Regler: Det er bare lov og ha 3-4 ord i inlegget. Du får ikke lov og poste to poster om gangen, du må gjerne poste mer en en. Bare ikke du poster de sån at du får to poster på rad. Du kan godt skrive hva du vil i posten bare den inneholder 3-4 ord. Ikke mer, ikke mindre! Foreksempel: POST1 "men så gjorde han" POST2 "ikke noe bra". Husk og ikke skriv to poster om gangen! Da begynner jeg med: En gang så var. Lenke til kommentar
BIjente Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Eina Solberg på Mac Donalds Lenke til kommentar
joakimahj Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 han spiste masse Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) . Men en slik tråd finnes allerede, så da ble hele gjengen lei seg og slo seg i hodet med en stein til de endte i en koma. The end Edit: Jo jeg hater det, og det gjør moderatorer også. Endret 14. april 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Eloise Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 og ble så mett at han måtte ha hjelp til å reise seg Lenke til kommentar
joakimahj Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 men det var ikke slutt likevel for Lenke til kommentar
BIjente Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Vet dere hvem Eina solberg er?? Det er ikke en mann! Hehe Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Eina solberg? *googler*... Det er ingen som jeg vet om, tipper du gippet 4 taster til høyre for R-en. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Stenger denne tråden med henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om dette temaet. Debattanter oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Three Word StoryI så måte. Ikke glem å bruke søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg