Gjest Guest_Toddy_* Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 hei. Hvor skal jeg begynne. Vel, for ca 1 og et halvt aars tid siden flytte jeg fra min hjemplass for aa studere. Studiet mitt trives jeg forsaavidt ganske godt med og foerste aaret av studiet gitt noksaa greit, tatt i betraktning at jeg flyttet helt alene. Nye venner har det blitt saa som saa med, men det har ordnet seg paa et vis. Men i de siste maanedene har jeg blitt mer og mer deprimert. Ifjor rundt august ble det omsider slutt med eksen. Vi hadde vaert ilag 2 aar og bl.a. avstandsforhold i ca halvparten av tiden gjorde at det ble slutt. Angrer forsaavidt ikke, tiden var kommet for det paa en maate. Bestemte meg imidlertidig for at jeg ikke skulle komme i samme situasjon igjen. Etter at det ble slutt fikk jeg plutselig mye mer tid med de gamle vennene mine naar jeg var hjemme paa ferie. Storkoser meg skikkelig og savner de veldig mye, noe som gjOr det hele veldig vanskelig aa dra tilbake for aa studere. Ved juletider fikk vel det hele en ny downer da jeg traff ei jente(!). Hun er rett og slett helt topp. Ei med personlighet, attraktiv og smart. Foler vi utfyller hverandre helt. Eneste kjipe er at ho studerer ved hjemplassen min. De siste dagene i juleferien var jeg sammen med ho hver dag og dro tilbake for aa studere med tankene om at dette bare var en flOrt. Det ble det da ikke. Etter jul har hun vaert paa besOk hos meg og jeg har har vaert hjemme noen ganger og hver gang jeg reiser fra henne og vennene mine fOler jeg det blir et sOkk i sjela. Kan gaa en uke aa bare vaere nedforr og bare tenke paa aa dra hjem. Evner ikke aa konsentrere meg om skolen i heletatt og fOler meg bare dritt. I paaskeferien som har vaert naa fOler jeg det har kommet en ny topp. Traff henne som "normalt" og har det helt fantastisk med henne, men den tiden vi ikke var sammen har jeg egentli bare vaert hjemme aa deppet med en ting i tankene; at jeg skal reise vekk igjen. Morsann kom blant annet graatende inn paa romme mitt en dag i paasken naa aa lurte paa hva som feilet meg, eneste jeg gjorde var aa trekke meg unna alle og bare satt alene hele tiden. Sitter naa her aa tenker paa at det er kjempelenge til neste gang jeg skal mOte henne og fOler eksamen som kommer bare er dOmt til aa strykes paa.:S Har litt daarlig tid saa dette ble litt rotete skrevet, men haaper noen leser dette og kan gi meg noen tips til hva jeg skal gjOre. Er helt nedbrutt og har mest lyst til aa bare sette meg ned aa grine. Lenke til kommentar
khvm Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvordan forhold har du egentlig til henne? Intimt sett, altså. Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Du nevner ikke hvor langt/seriøst dere har kommet, du skrev bare at det "ikke bare var en flørt". Det er egentlig 3 alternativ her. 1)Dersom dere har kommet inn i ett seriøset forhold så kan en av dere flytte til den andres by om det er mulig med tanke på jobb / studier. For så å bo sammen /innlede et bra forhold. 2) Dersom det ikke er mulighet for å flytte for noen av dere kan du eventuelt prøve deg på nytt langdistanseforhold, men sikkert ikke optimalt med tanke på din tidligere erfaring. 3) Inse at det fungerer dårlig med langdistanseforhold, dere bor ikke i samme by, kom deg videre med studiene. Uansett hva som skjer så anbefaler jeg deg å ikke la følelser og kjærlighetsliv ødelegge for studiene og eventuelt fremtiden. Min erfaring er at det er en stor fordel å kunne holde sine egne følelser i sjakk og overse dem til tider. edit: tid = distanse (sånn skjer når man tenker på tid ) Endret 14. april 2009 av Ceburger Lenke til kommentar
Gjest Guest_Toddy_* Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Intimt sett har vi vel gjort det meste. Når det gjelder seriøsiteten, så oppfører vi vel oss nesten som kjærester. Henger mye sammen, hun har vært hjemme hos meg og jeg hos henne. Vel, per dags dato er vel det eneste jeg kan gjøre å vente. Har ingen eller liten mulighet for å flytte på meg, og første mulighet til dette blir kanskje først om et år. Har overhode ikke lyst at dette skal gå utover studiene, men det er ikke så lett å bare dytte alt til side. Men føler jeg har store problemer med å leve i nuet og tankene flyger ofte vekk til andre steder. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Føles som jeg gjør det slutt med henne hver gang jeg drar vekk. Å det svir, veldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå