simenist Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 får av og te start på den , og da går den fint på tomgang. men når eg begynner kjøre,stopper den, å da tar d tid før eg får start igjen. skiftet stempel,tennplugg,tennhette,sett i sylinder og gasser. fikset ledninger, alt ser greit ut. ka e gale Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har du noe trim så du har dysa opp så kan det evt være at dysa er for stor? Skjekk pluggfargen din. Svart= For mye olje/bensin. Brun= Ok. Hvit= for mye luft. Skjekk også om gnisten din er ok. Skal være en blåaktig farge på den. Lenke til kommentar
simenist Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 har trim ja. men d va en dag eg kjørte, det gikk den helt fint og sånn, hadde litt høyt tur tall, som kom d ett slags smell, så stoppet den. eg trodde den va kjært da. men hatt ut sylinder flere ganger etter d? virket som noe elektrisk? Lenke til kommentar
larsi111 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Justert forgasseren? riktig dyse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå